Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna www.zaplon.fora.pl
zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zapłon do V8.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Konstrukcje prototypy udoskonalenia zamienniki zapłonów-CDI
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
flatheadv860




Dołączył: 07 Mar 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:50, 07 Mar 2012    Temat postu: Zapłon do V8.

Cześć. Jestem nowy i myślę, że problem też jest nowy. Mam zabytkowy silnik v8, który chcę wstawić do moto. Silnik w oryginale miał klasyczny zapłon bateryjny, tzn. przerywacz, kopuła, cewka..... Mnie się jednak marzy praca silnika niezależna od baterii. Wymyśliłem sobie, że na koło zamach zamocuję magnesy, dam na blok silnika cewkę typu piła łańcuchowa, a wysokie napięcie z niej na kopułkę rozdzielacza. Mechanicznie wykonać dam radę, tylko całej reszty nie jestem pewien, tzn. czy to ma sens. Bo jak zrealizować zmianę kąta wyprzedzenia? Jak bym miał przerywacz, to nie ma problemu. Jakieś propozycje?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebek
Konstruktor +



Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Targ- Nowy Sącz

PostWysłany: Śro 19:03, 07 Mar 2012    Temat postu:

Witam.Powiem Ci że temat pierwsza klasa , tak jak i to forum .Jest to jak najbardziej do zrobienia , chętnie Ci w tym pomogę tylko na nowym forum [link widoczny dla zalogowanych] Jak się już zarejestrujesz to napisz mi (mam ten sam nick) co to za silnik ewentualnie na Pw , chodzi mi o wykorbienia wału

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
flatheadv860




Dołączył: 07 Mar 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:17, 08 Mar 2012    Temat postu:

Kąt 90st. wykorbienia 90st. dolniak.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodyl
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 10:58, 08 Mar 2012    Temat postu:

Witam niestety dyskusje z tego forum musimy z różnych przyczyn przenieść we wszystkich tematach tutaj [link widoczny dla zalogowanych] ... zarejestruj się na nowym i tam zaczniemy temat pozdrawiam

admin


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Konstrukcje prototypy udoskonalenia zamienniki zapłonów-CDI Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin