 |
www.zaplon.fora.pl zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Konstruktor +++++
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy
|
Wysłany: Pon 22:12, 29 Sie 2011 Temat postu: Testy zapłonu na uC |
|
|
Poszukujemy 2 osób do testów zapłonów na mikrokontrolerze , chętni proszeni są napisać w temacie jaki posiadają motocykl oraz o podanie charakterystyki jaką chcą mieć w zapłonie. Zapłon nadaje się 2t i 4t jest możliwość obsługi CDI i TCI i długości czasu iskry w wypadku tego drugiego, interesowały by nas osoby z motocyklami o większych silnikach niż 125ccm.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dawid dnia Pon 22:16, 29 Sie 2011, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przem578
Aktywny forumowicz +
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grodzisk Mazowiecki
|
Wysłany: Wto 23:38, 30 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Tak więc jeśli byłaby taka możliwość to jestem zainteresowany testowaniem takiego wynalazku w swoim bolidzie Silnik 155ccm 2T, dość sportowa charakterystyka. Póki co mam najzwyklejsze AC-CDI z zewnętrznym impulsatorem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arkadiustr
Aktywny forumowicz ++
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gostynin
|
Wysłany: Czw 10:13, 01 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Nie wiem o jak duży 4takt chodzi. Jeśli wystarczy Cagiva 350 T4E to też bym chętnie popróbował gdyż jeżdżę na chińskim cdi. Ale niestety w poniedziałek wyjeżdżam na dwutygodniowe szkolenie ale jeśli to nie robi problemu chętnie bym się zapisał na ten eksperyment.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motodynamo
Konstruktor +++
Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 20:41, 01 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Przeanalizuj jakie teraz Masz krzywe od ilu stopni zaczyna się na ilu ukończy i przy jakiej RPM ? I napisz jaką krzywą chcesz mieć ? Poszukamy w sieci czystej tabelki do rysowania . albo prostego programu .. prace jeszcze trwają -na razie możesz narysować pisakiem i podesłać foto .. nie szalej z przyspieszaczem najbardziej wysilone single dochodzą do 39 st honda xr /// ktm Lc4 kończy na 36
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arkadiustr
Aktywny forumowicz ++
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gostynin
|
Wysłany: Czw 21:35, 01 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Ja chciałbym takie jak w oryginale (teraz nie pamiętam ale gdzieś mam ściągnięta tabele z danymi, którą pozyskałem na zaplon.pl.tl-mozę jutro wrzucę) ale musiał bym ją porównać np. z Suzuki Dr 350. W oryginale był moduł zbudowany na elementach dyskretnych więc podejrzewam, że krzywa ma raczej łagodny przebieg, cewka wyzwalająca jest pojedyncza i odseparowana od masy Tak jak Mówisz, nie chcę szaleć z przyśpieszeniami chyba, że chwilowo-dla dobra nauki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sebav
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:46, 26 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Też sie przymierzałem do zrobienia modułu na uC TCI dla jawy 350, jak podeślesz schemat to mógłbym też przyłączyć sie do prób.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pietras6v
Konstruktor +
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa/Szczeglacin
|
Wysłany: Wto 22:14, 27 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Chętnie bm pomógł ze swoim 2T350 Jawa albo 4T1600 w poldolocie ale brak czasu mnie dyskryminuje:) Z niecierpliwością czekam na relacje:)
EDIT.
Halo chłopaki co słychać w temacie kontrolera zapłonów?? Robi się coś?? My czyli ja i jack63 mamy parę pomysłów. Np zastosowanie czujnika spalania detonacyjnego coby zbytnio nie wyprzedzać zapłonu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pietras6v dnia Pią 15:06, 14 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rkosc
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Czw 7:45, 20 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Witam!
To mój pierwszy post, więc wypadałoby się przywitać Cieszę się, że jestem na tym bardzo pomocnym forum!
A w sprawie tematu, posiadam Yamahę SR 500, jeśli dalej jest potrzebny tester, chętnie się piszę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebek
Konstruktor +
Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Targ- Nowy Sącz
|
Wysłany: Czw 22:02, 27 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Kolego motodynamo "nie szalej z przyspieszaczem najbardziej wysilone single dochodzą do 39 st honda xr /// ktm Lc4 kończy na 36
"
Jakim cudem 500 singiel dochodzi do 50 ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motodynamo
Konstruktor +++
Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 12:04, 04 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
skąd te dane o wyprzedzeniu 50 st ??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motodynamo dnia Pią 12:15, 04 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebek
Konstruktor +
Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Targ- Nowy Sącz
|
Wysłany: Sob 16:15, 05 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Tutaj mamy dla 50 na szprycy , poszukam dla tej 500 to wkleje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariusz256
Dołączył: 07 Lut 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stobierna k/Rzeszowa
|
Wysłany: Pon 14:08, 19 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Witam, rok już czekam na wasze testy, możecie napisać jak mają się wasze prace i jakie macie ewentualne problemy??
Ja tez buduję zapłon na uP;).
Serdecznie pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krokodyl
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 14:37, 19 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Witam zrobione przetestowane działa -- Problem był .. jest śmieszny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariusz256
Dołączył: 07 Lut 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stobierna k/Rzeszowa
|
Wysłany: Pon 18:14, 19 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Witam, można prosić o link do schematu, mapy zapłonu, opisu twojego zapłonu??.
Chcę uniknąć błędów. Na jakiej podstawie zrobiłeś mapę zapłonu??
Serdecznie pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krokodyl
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 15:08, 13 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
temat nadal aktualny ... jest kilka wersji --- z opcjami do zmian parametrów --- jeśli ktoś zainteresowany i posiada podstawową wiedzę w temacie pracy silnika najlepiej 4T -- zapraszamy -- chętnie stworzymy mapę do silnika 50cc 4T jaki pracuje w większości popularnych chińskich skuterów
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krokodyl dnia Sob 15:11, 13 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariusz256
Dołączył: 07 Lut 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stobierna k/Rzeszowa
|
Wysłany: Sob 20:59, 13 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
krokodyl napisał: | --- jeśli ktoś zainteresowany i posiada podstawową wiedzę w temacie pracy silnika najlepiej 4T -- zapraszamy -- chętnie stworzymy mapę do silnika 50cc 4T jaki pracuje w większości popularnych chińskich skuterów |
W takim razie od czego zaczynamy??
Mam swój nie ukończony projekt, może to mnie zmotywuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krokodyl
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 22:38, 13 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Mamy skończonych kilka różnych są sprawdzone działają na kilku pojazdach teraz zostaje przetestowanie na silnikach małych popularnych najlepiej 4T chiński 50 cc .... do tego trzeba pomierzyć magneto wyznaczyć kąty sprawa banalnie prosta --- z czym nie mamy problemów to PCB projektowanie w SMD -- mamy dobre wysoko sprawne przetwornice --- natomiast niedomaganie ---- szukamy kogoś kto potrafi opracować program najlepiej zbliżony do tych jakie oferują firmy sprzedające zapłony tuningowe gdzie użytkownik z poziomu komputera przez usb może zmieniać sam parametry przy tym na wskażnikach obserwując ustawienia podstawowe silnika---oczywiście początkowo można tworzyć coś prostego --
Następny temat będzie związany z silnikami zasilanymi wtryskiem ... jak na razie usprawniamy jeszcze poprzednie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bedfek
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bobrowiec
|
Wysłany: Wto 21:50, 20 Sie 2013 Temat postu: Zamienniki zapłonu CDI |
|
|
Witam wszystkich, jestem nowym użytkownikiem forum. Trafiłem przypadkiem szukając modułów do swojej maszyny.
Motocykl jaki posiadam to Cagiva e900, silnik Ducati.
Mam jeden spalony moduł a drugiego brak(kupiłem w takim stanie)
jestem chętny do testów, jeśli jeszcze poszukujecie dużego silnika, jeśli nie a już Macie coś opracowane to mogę zakupić gotowe rozwiązanie. Fabryczne moduły są poza moim budżetem.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Konstruktor +++++
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy
|
Wysłany: Wto 23:59, 20 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Masz wtrysk czy gaźnik? Osobny moduł od wtrysku i zapłonu?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dawid dnia Wto 23:59, 20 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bedfek
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bobrowiec
|
Wysłany: Śro 7:46, 21 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Mam dwa gaźniki Mikumi, chyba całkowicie wolne od jakichkolwiek kabli.
Daje link do schematu i zdjęć modułów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bedfek
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bobrowiec
|
Wysłany: Śro 7:56, 21 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
nie mogę jeszcze wklejać adresów stron, nie wiem jak inaczej mogę dać link do swoich zdjęć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krokodyl
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 10:01, 21 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
dopiero po kilku postach można wklejać to jeden z mankamentów tego forum ,,,,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bedfek
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bobrowiec
|
Wysłany: Śro 15:46, 21 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
postaram się w takim razie opisać:
standartowa kostka w czarnej zalewie, ciut inaczej wyglądają kostki.
Trzypinowa i dwupinowa w równym rządku.
W trzypinowej:
-pin pierwszy, masa
-pin drugi, plus z przekaźnika
-pin trzeci, minus cewki zapłonowej
W dwupinowej:
-pin pierwszy i drugi to cewka dająca impuls
To wyczytałem ze schematu mam nadzieję, że poprawnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|