|
www.zaplon.fora.pl zap³ony w motocyklu cdi diagnostyka uk³adów zap³onowych ignition schemat
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Dawid
Konstruktor +++++
Do³±czy³: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Radziechowy
|
Wys³any: Pon 22:12, 29 Sie 2011 Temat postu: Testy zap³onu na uC |
|
|
Poszukujemy 2 osób do testów zap³onów na mikrokontrolerze , chêtni proszeni s± napisaæ w temacie jaki posiadaj± motocykl oraz o podanie charakterystyki jak± chc± mieæ w zap³onie. Zap³on nadaje siê 2t i 4t jest mo¿liwo¶æ obs³ugi CDI i TCI i d³ugo¶ci czasu iskry w wypadku tego drugiego, interesowa³y by nas osoby z motocyklami o wiêkszych silnikach ni¿ 125ccm.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dawid dnia Pon 22:16, 29 Sie 2011, w ca³o¶ci zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
przem578
Aktywny forumowicz +
Do³±czy³: 11 Lip 2011
Posty: 17
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Grodzisk Mazowiecki
|
Wys³any: Wto 23:38, 30 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Tak wiêc je¶li by³aby taka mo¿liwo¶æ to jestem zainteresowany testowaniem takiego wynalazku w swoim bolidzie Silnik 155ccm 2T, do¶æ sportowa charakterystyka. Póki co mam najzwyklejsze AC-CDI z zewnêtrznym impulsatorem.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Dawid
Konstruktor +++++
Do³±czy³: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Radziechowy
|
Wys³any: ¦ro 11:58, 31 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Teraz by siê kto¶ przyda³ z du¿ym 4t.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
arkadiustr
Aktywny forumowicz ++
Do³±czy³: 27 Cze 2010
Posty: 23
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Gostynin
|
Wys³any: Czw 10:13, 01 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Nie wiem o jak du¿y 4takt chodzi. Je¶li wystarczy Cagiva 350 T4E to te¿ bym chêtnie popróbowa³ gdy¿ je¿d¿ê na chiñskim cdi. Ale niestety w poniedzia³ek wyje¿d¿am na dwutygodniowe szkolenie ale je¶li to nie robi problemu chêtnie bym siê zapisa³ na ten eksperyment.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
motodynamo
Konstruktor +++
Do³±czy³: 23 Kwi 2011
Posty: 199
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Wroc³aw
|
Wys³any: Czw 20:41, 01 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Przeanalizuj jakie teraz Masz krzywe od ilu stopni zaczyna siê na ilu ukoñczy i przy jakiej RPM ? I napisz jak± krzyw± chcesz mieæ ? Poszukamy w sieci czystej tabelki do rysowania . albo prostego programu .. prace jeszcze trwaj± -na razie mo¿esz narysowaæ pisakiem i podes³aæ foto .. nie szalej z przyspieszaczem najbardziej wysilone single dochodz± do 39 st honda xr /// ktm Lc4 koñczy na 36
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
arkadiustr
Aktywny forumowicz ++
Do³±czy³: 27 Cze 2010
Posty: 23
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Gostynin
|
Wys³any: Czw 21:35, 01 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Ja chcia³bym takie jak w oryginale (teraz nie pamiêtam ale gdzie¶ mam ¶ci±gniêta tabele z danymi, któr± pozyska³em na zaplon.pl.tl-mozê jutro wrzucê) ale musia³ bym j± porównaæ np. z Suzuki Dr 350. W oryginale by³ modu³ zbudowany na elementach dyskretnych wiêc podejrzewam, ¿e krzywa ma raczej ³agodny przebieg, cewka wyzwalaj±ca jest pojedyncza i odseparowana od masy Tak jak Mówisz, nie chcê szaleæ z przy¶pieszeniami chyba, ¿e chwilowo-dla dobra nauki
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Sebav
Do³±czy³: 21 Wrz 2011
Posty: 4
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 22:46, 26 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Te¿ sie przymierza³em do zrobienia modu³u na uC TCI dla jawy 350, jak pode¶lesz schemat to móg³bym te¿ przy³±czyæ sie do prób.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
pietras6v
Konstruktor +
Do³±czy³: 01 Kwi 2011
Posty: 140
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 4 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Warszawa/Szczeglacin
|
Wys³any: Wto 22:14, 27 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Chêtnie bm pomóg³ ze swoim 2T350 Jawa albo 4T1600 w poldolocie ale brak czasu mnie dyskryminuje:) Z niecierpliwo¶ci± czekam na relacje:)
EDIT.
Halo ch³opaki co s³ychaæ w temacie kontrolera zap³onów?? Robi siê co¶?? My czyli ja i jack63 mamy parê pomys³ów. Np zastosowanie czujnika spalania detonacyjnego coby zbytnio nie wyprzedzaæ zap³onu.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pietras6v dnia Pi± 15:06, 14 Pa¼ 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
rkosc
Do³±czy³: 20 Pa¼ 2011
Posty: 1
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Bia³ystok
|
Wys³any: Czw 7:45, 20 Pa¼ 2011 Temat postu: |
|
|
Witam!
To mój pierwszy post, wiêc wypada³oby siê przywitaæ Cieszê siê, ¿e jestem na tym bardzo pomocnym forum!
A w sprawie tematu, posiadam Yamahê SR 500, je¶li dalej jest potrzebny tester, chêtnie siê piszê
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
sebek
Konstruktor +
Do³±czy³: 10 Lut 2011
Posty: 126
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Nowy Targ- Nowy S±cz
|
Wys³any: Czw 22:02, 27 Pa¼ 2011 Temat postu: |
|
|
Kolego motodynamo "nie szalej z przyspieszaczem najbardziej wysilone single dochodz± do 39 st honda xr /// ktm Lc4 koñczy na 36
"
Jakim cudem 500 singiel dochodzi do 50 ??
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
motodynamo
Konstruktor +++
Do³±czy³: 23 Kwi 2011
Posty: 199
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Wroc³aw
|
Wys³any: Pi± 12:04, 04 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
sk±d te dane o wyprzedzeniu 50 st ??
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motodynamo dnia Pi± 12:15, 04 Lis 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
sebek
Konstruktor +
Do³±czy³: 10 Lut 2011
Posty: 126
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Nowy Targ- Nowy S±cz
|
Wys³any: Sob 16:15, 05 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Tutaj mamy dla 50 na szprycy , poszukam dla tej 500 to wkleje
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
mariusz256
Do³±czy³: 07 Lut 2012
Posty: 4
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Stobierna k/Rzeszowa
|
Wys³any: Pon 14:08, 19 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Witam, rok ju¿ czekam na wasze testy, mo¿ecie napisaæ jak maj± siê wasze prace i jakie macie ewentualne problemy??
Ja tez budujê zap³on na uP;).
Serdecznie pozdrawiam.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
krokodyl
Administrator
Do³±czy³: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Wroc³aw
|
Wys³any: Pon 14:37, 19 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Witam zrobione przetestowane dzia³a -- Problem by³ .. jest ¶mieszny
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
mariusz256
Do³±czy³: 07 Lut 2012
Posty: 4
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Stobierna k/Rzeszowa
|
Wys³any: Pon 18:14, 19 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Witam, mo¿na prosiæ o link do schematu, mapy zap³onu, opisu twojego zap³onu??.
Chcê unikn±æ b³êdów. Na jakiej podstawie zrobi³e¶ mapê zap³onu??
Serdecznie pozdrawiam.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
krokodyl
Administrator
Do³±czy³: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Wroc³aw
|
Wys³any: Sob 15:08, 13 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
temat nadal aktualny ... jest kilka wersji --- z opcjami do zmian parametrów --- je¶li kto¶ zainteresowany i posiada podstawow± wiedzê w temacie pracy silnika najlepiej 4T -- zapraszamy -- chêtnie stworzymy mapê do silnika 50cc 4T jaki pracuje w wiêkszo¶ci popularnych chiñskich skuterów
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krokodyl dnia Sob 15:11, 13 Lip 2013, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
mariusz256
Do³±czy³: 07 Lut 2012
Posty: 4
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Stobierna k/Rzeszowa
|
Wys³any: Sob 20:59, 13 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
krokodyl napisa³: | --- je¶li kto¶ zainteresowany i posiada podstawow± wiedzê w temacie pracy silnika najlepiej 4T -- zapraszamy -- chêtnie stworzymy mapê do silnika 50cc 4T jaki pracuje w wiêkszo¶ci popularnych chiñskich skuterów |
W takim razie od czego zaczynamy??
Mam swój nie ukoñczony projekt, mo¿e to mnie zmotywuje.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
krokodyl
Administrator
Do³±czy³: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Wroc³aw
|
Wys³any: Sob 22:38, 13 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Mamy skoñczonych kilka ró¿nych s± sprawdzone dzia³aj± na kilku pojazdach teraz zostaje przetestowanie na silnikach ma³ych popularnych najlepiej 4T chiñski 50 cc .... do tego trzeba pomierzyæ magneto wyznaczyæ k±ty sprawa banalnie prosta --- z czym nie mamy problemów to PCB projektowanie w SMD -- mamy dobre wysoko sprawne przetwornice --- natomiast niedomaganie ---- szukamy kogo¶ kto potrafi opracowaæ program najlepiej zbli¿ony do tych jakie oferuj± firmy sprzedaj±ce zap³ony tuningowe gdzie u¿ytkownik z poziomu komputera przez usb mo¿e zmieniaæ sam parametry przy tym na wska¿nikach obserwuj±c ustawienia podstawowe silnika---oczywi¶cie pocz±tkowo mo¿na tworzyæ co¶ prostego --
Nastêpny temat bêdzie zwi±zany z silnikami zasilanymi wtryskiem ... jak na razie usprawniamy jeszcze poprzednie
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
bedfek
Do³±czy³: 20 Sie 2013
Posty: 6
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Bobrowiec
|
Wys³any: Wto 21:50, 20 Sie 2013 Temat postu: Zamienniki zap³onu CDI |
|
|
Witam wszystkich, jestem nowym u¿ytkownikiem forum. Trafi³em przypadkiem szukaj±c modu³ów do swojej maszyny.
Motocykl jaki posiadam to Cagiva e900, silnik Ducati.
Mam jeden spalony modu³ a drugiego brak(kupi³em w takim stanie)
jestem chêtny do testów, je¶li jeszcze poszukujecie du¿ego silnika, je¶li nie a ju¿ Macie co¶ opracowane to mogê zakupiæ gotowe rozwi±zanie. Fabryczne modu³y s± poza moim bud¿etem.
Pozdrawiam
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Dawid
Konstruktor +++++
Do³±czy³: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Radziechowy
|
Wys³any: Wto 23:59, 20 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Masz wtrysk czy ga¼nik? Osobny modu³ od wtrysku i zap³onu?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dawid dnia Wto 23:59, 20 Sie 2013, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
bedfek
Do³±czy³: 20 Sie 2013
Posty: 6
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Bobrowiec
|
Wys³any: ¦ro 7:46, 21 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Mam dwa ga¼niki Mikumi, chyba ca³kowicie wolne od jakichkolwiek kabli.
Daje link do schematu i zdjêæ modu³ów
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
bedfek
Do³±czy³: 20 Sie 2013
Posty: 6
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Bobrowiec
|
Wys³any: ¦ro 7:56, 21 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
nie mogê jeszcze wklejaæ adresów stron, nie wiem jak inaczej mogê daæ link do swoich zdjêæ
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
krokodyl
Administrator
Do³±czy³: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Wroc³aw
|
Wys³any: ¦ro 10:01, 21 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
dopiero po kilku postach mo¿na wklejaæ to jeden z mankamentów tego forum ,,,,
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
bedfek
Do³±czy³: 20 Sie 2013
Posty: 6
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Bobrowiec
|
Wys³any: ¦ro 15:46, 21 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
postaram siê w takim razie opisaæ:
standartowa kostka w czarnej zalewie, ciut inaczej wygl±daj± kostki.
Trzypinowa i dwupinowa w równym rz±dku.
W trzypinowej:
-pin pierwszy, masa
-pin drugi, plus z przeka¼nika
-pin trzeci, minus cewki zap³onowej
W dwupinowej:
-pin pierwszy i drugi to cewka daj±ca impuls
To wyczyta³em ze schematu mam nadziejê, ¿e poprawnie
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
|
fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|