Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna www.zaplon.fora.pl
zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Testy zapłonu na uC
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Konstrukcje prototypy udoskonalenia zamienniki zapłonów-CDI
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Pon 22:12, 29 Sie 2011    Temat postu: Testy zapłonu na uC

Poszukujemy 2 osób do testów zapłonów na mikrokontrolerze , chętni proszeni są napisać w temacie jaki posiadają motocykl oraz o podanie charakterystyki jaką chcą mieć w zapłonie. Zapłon nadaje się 2t i 4t jest możliwość obsługi CDI i TCI i długości czasu iskry w wypadku tego drugiego, interesowały by nas osoby z motocyklami o większych silnikach niż 125ccm.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dawid dnia Pon 22:16, 29 Sie 2011, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przem578
Aktywny forumowicz +



Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grodzisk Mazowiecki

PostWysłany: Wto 23:38, 30 Sie 2011    Temat postu:

Tak więc jeśli byłaby taka możliwość to jestem zainteresowany testowaniem takiego wynalazku w swoim bolidzie Tongue Silnik 155ccm 2T, dość sportowa charakterystyka. Póki co mam najzwyklejsze AC-CDI z zewnętrznym impulsatorem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Śro 11:58, 31 Sie 2011    Temat postu:

Teraz by się ktoś przydał z dużym 4t.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arkadiustr
Aktywny forumowicz ++



Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gostynin

PostWysłany: Czw 10:13, 01 Wrz 2011    Temat postu:

Nie wiem o jak duży 4takt chodzi. Jeśli wystarczy Cagiva 350 T4E to też bym chętnie popróbował gdyż jeżdżę na chińskim cdi. Ale niestety w poniedziałek wyjeżdżam na dwutygodniowe szkolenie ale jeśli to nie robi problemu chętnie bym się zapisał na ten eksperyment.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motodynamo
Konstruktor +++



Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 20:41, 01 Wrz 2011    Temat postu:

Przeanalizuj jakie teraz Masz krzywe od ilu stopni zaczyna się na ilu ukończy i przy jakiej RPM ? I napisz jaką krzywą chcesz mieć ? Poszukamy w sieci czystej tabelki do rysowania . albo prostego programu .. prace jeszcze trwają -na razie możesz narysować pisakiem i podesłać foto .. nie szalej z przyspieszaczem najbardziej wysilone single dochodzą do 39 st honda xr /// ktm Lc4 kończy na 36

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arkadiustr
Aktywny forumowicz ++



Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gostynin

PostWysłany: Czw 21:35, 01 Wrz 2011    Temat postu:

Ja chciałbym takie jak w oryginale (teraz nie pamiętam ale gdzieś mam ściągnięta tabele z danymi, którą pozyskałem na zaplon.pl.tl-mozę jutro wrzucę) ale musiał bym ją porównać np. z Suzuki Dr 350. W oryginale był moduł zbudowany na elementach dyskretnych więc podejrzewam, że krzywa ma raczej łagodny przebieg, cewka wyzwalająca jest pojedyncza i odseparowana od masy Tak jak Mówisz, nie chcę szaleć z przyśpieszeniami chyba, że chwilowo-dla dobra nauki Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sebav




Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:46, 26 Wrz 2011    Temat postu:

Też sie przymierzałem do zrobienia modułu na uC TCI dla jawy 350, jak podeślesz schemat to mógłbym też przyłączyć sie do prób.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pietras6v
Konstruktor +



Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/Szczeglacin

PostWysłany: Wto 22:14, 27 Wrz 2011    Temat postu:

Chętnie bm pomógł ze swoim 2T350 Jawa albo 4T1600 w poldolocie ale brak czasu mnie dyskryminuje:) Z niecierpliwością czekam na relacje:)
EDIT.

Halo chłopaki co słychać w temacie kontrolera zapłonów?? Robi się coś?? My czyli ja i jack63 mamy parę pomysłów. Np zastosowanie czujnika spalania detonacyjnego coby zbytnio nie wyprzedzać zapłonu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pietras6v dnia Pią 15:06, 14 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rkosc




Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Czw 7:45, 20 Paź 2011    Temat postu:

Witam!

To mój pierwszy post, więc wypadałoby się przywitać Happy Cieszę się, że jestem na tym bardzo pomocnym forum!

A w sprawie tematu, posiadam Yamahę SR 500, jeśli dalej jest potrzebny tester, chętnie się piszę Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebek
Konstruktor +



Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Targ- Nowy Sącz

PostWysłany: Czw 22:02, 27 Paź 2011    Temat postu:

Kolego motodynamo "nie szalej z przyspieszaczem najbardziej wysilone single dochodzą do 39 st honda xr /// ktm Lc4 kończy na 36
"
Jakim cudem 500 singiel dochodzi do 50 ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motodynamo
Konstruktor +++



Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 12:04, 04 Lis 2011    Temat postu:

skąd te dane o wyprzedzeniu 50 st ??

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motodynamo dnia Pią 12:15, 04 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebek
Konstruktor +



Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Targ- Nowy Sącz

PostWysłany: Sob 16:15, 05 Lis 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Tutaj mamy dla 50 na szprycy , poszukam dla tej 500 to wkleje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariusz256




Dołączył: 07 Lut 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stobierna k/Rzeszowa

PostWysłany: Pon 14:08, 19 Lis 2012    Temat postu:

Witam, rok już czekam na wasze testy, możecie napisać jak mają się wasze prace i jakie macie ewentualne problemy??

Ja tez buduję zapłon na uP;).

Serdecznie pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodyl
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 14:37, 19 Lis 2012    Temat postu:

Witam zrobione przetestowane działa Happy -- Problem był .. jest śmieszny Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariusz256




Dołączył: 07 Lut 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stobierna k/Rzeszowa

PostWysłany: Pon 18:14, 19 Lis 2012    Temat postu:

Witam, można prosić o link do schematu, mapy zapłonu, opisu twojego zapłonu??.

Chcę uniknąć błędów. Na jakiej podstawie zrobiłeś mapę zapłonu??


Serdecznie pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodyl
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 15:08, 13 Lip 2013    Temat postu:

temat nadal aktualny ... jest kilka wersji --- z opcjami do zmian parametrów --- jeśli ktoś zainteresowany i posiada podstawową wiedzę w temacie pracy silnika najlepiej 4T -- zapraszamy -- chętnie stworzymy mapę do silnika 50cc 4T jaki pracuje w większości popularnych chińskich skuterów

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krokodyl dnia Sob 15:11, 13 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariusz256




Dołączył: 07 Lut 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stobierna k/Rzeszowa

PostWysłany: Sob 20:59, 13 Lip 2013    Temat postu:

krokodyl napisał:
--- jeśli ktoś zainteresowany i posiada podstawową wiedzę w temacie pracy silnika najlepiej 4T -- zapraszamy -- chętnie stworzymy mapę do silnika 50cc 4T jaki pracuje w większości popularnych chińskich skuterów


W takim razie od czego zaczynamy??

Mam swój nie ukończony projekt, może to mnie zmotywuje. Lol


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodyl
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 22:38, 13 Lip 2013    Temat postu:

Mamy skończonych kilka różnych są sprawdzone działają na kilku pojazdach teraz zostaje przetestowanie na silnikach małych popularnych najlepiej 4T chiński 50 cc .... do tego trzeba pomierzyć magneto wyznaczyć kąty sprawa banalnie prosta --- z czym nie mamy problemów to PCB projektowanie w SMD -- mamy dobre wysoko sprawne przetwornice --- natomiast niedomaganie ---- szukamy kogoś kto potrafi opracować program najlepiej zbliżony do tych jakie oferują firmy sprzedające zapłony tuningowe gdzie użytkownik z poziomu komputera przez usb może zmieniać sam parametry przy tym na wskażnikach obserwując ustawienia podstawowe silnika---oczywiście początkowo można tworzyć coś prostego --

Następny temat będzie związany z silnikami zasilanymi wtryskiem ... jak na razie usprawniamy jeszcze poprzednie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bedfek




Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bobrowiec

PostWysłany: Wto 21:50, 20 Sie 2013    Temat postu: Zamienniki zapłonu CDI

Witam wszystkich, jestem nowym użytkownikiem forum. Trafiłem przypadkiem szukając modułów do swojej maszyny.
Motocykl jaki posiadam to Cagiva e900, silnik Ducati.
Mam jeden spalony moduł a drugiego brak(kupiłem w takim stanie)
jestem chętny do testów, jeśli jeszcze poszukujecie dużego silnika, jeśli nie a już Macie coś opracowane to mogę zakupić gotowe rozwiązanie. Fabryczne moduły są poza moim budżetem.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Wto 23:59, 20 Sie 2013    Temat postu:

Masz wtrysk czy gaźnik? Osobny moduł od wtrysku i zapłonu?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dawid dnia Wto 23:59, 20 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bedfek




Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bobrowiec

PostWysłany: Śro 7:46, 21 Sie 2013    Temat postu:

Mam dwa gaźniki Mikumi, chyba całkowicie wolne od jakichkolwiek kabli.
Daje link do schematu i zdjęć modułów


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bedfek




Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bobrowiec

PostWysłany: Śro 7:56, 21 Sie 2013    Temat postu:

nie mogę jeszcze wklejać adresów stron, nie wiem jak inaczej mogę dać link do swoich zdjęć Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodyl
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 10:01, 21 Sie 2013    Temat postu:

dopiero po kilku postach można wklejać to jeden z mankamentów tego forum ,,,, Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bedfek




Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bobrowiec

PostWysłany: Śro 15:46, 21 Sie 2013    Temat postu:

postaram się w takim razie opisać:
standartowa kostka w czarnej zalewie, ciut inaczej wyglądają kostki.
Trzypinowa i dwupinowa w równym rządku.

W trzypinowej:
-pin pierwszy, masa
-pin drugi, plus z przekaźnika
-pin trzeci, minus cewki zapłonowej

W dwupinowej:
-pin pierwszy i drugi to cewka dająca impuls

To wyczytałem ze schematu mam nadzieję, że poprawnie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Śro 15:53, 21 Sie 2013    Temat postu:

Zakładaj temat na motocdi.com

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Konstrukcje prototypy udoskonalenia zamienniki zapłonów-CDI Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin