|
www.zaplon.fora.pl zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pietras6v
Konstruktor +
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa/Szczeglacin
|
Wysłany: Czw 15:00, 30 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Na tarczę świetnie nadaje się dysk z HDD od kompa:) Raczej łatwo dostępny w domowych starociach:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jack63
Konstruktor
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 17:16, 30 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
pietras6v Podziwiam twoją kreatywność. Nie wpadłbym na tak genialny pomysł.
Tylko czy warstwa magnetyczna naniesiona na aluminiowy dysk nie będzie przeszkadzać?
Jak coś to przynajmniej toczenie odpada i zostaje skrobanie.
Tak czy siak jestem za!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sławek
Konstruktor ++
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lębork
|
Wysłany: Czw 19:51, 30 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Ja również .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Konstruktor +++++
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy
|
Wysłany: Czw 20:42, 30 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Jedyny problem to może być przymocowanie talerza do krzywki jaki tam jest otwór na środku ktoś się orientuje? No i jeszcze zależy jak kto ma impulsator zamocowany ja mam tak że tarcza nie spasuje.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dawid dnia Czw 20:44, 30 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pietras6v
Konstruktor +
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa/Szczeglacin
|
Wysłany: Czw 21:03, 30 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Jest tam otwór centryczny i kilka otworów promieniowych:) Ta warstwa chyba nie stanowi problemu:)
Dzięki jack63 __z tarczy takiej będę robił podzielnicę do czujnika hall z łady samary, którą to zamontuje na założony zamiast prądnicy alternator w mojej Jawie:), który będzie regulowany prostownikiem z mostków Gr. zasilaczowych z kompa. ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jack63
Konstruktor
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 22:47, 30 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
A po co do halla podzielnica???
Nie lepiej dać więcej halli (nie mylić z Helą). Mam ich 96 szt. Mogę je zamienić na płyn. Oby nie hamulcowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Konstruktor +++++
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy
|
Wysłany: Czw 23:02, 30 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Te halle to jakie modele kolega posiada?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dawid dnia Czw 23:02, 30 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jack63
Konstruktor
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 23:14, 30 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
W tej chwili nie pamiętam typu. Sa to Halle przełączjace mono. Czyli działają od zera do progu.
Mają zasilacz, schmitta, open kolektor i wymiary ok 3x3 bez nóżek. Są super do układów zapłonowych. Kupiłem je dawno z myślą o ETZ i nawet kilka z powodzeniem zamontowałem. Wtedy nie mogłem kupić mniejszej ilości i tak sobie leżą i czekają na lepsze czasy. Jak będziesz zainteresowany, to pogrzebię i znajdę kartę katalogową.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pietras6v
Konstruktor +
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa/Szczeglacin
|
Wysłany: Czw 23:27, 30 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Czujnik szczelinowy taki z aparatów zapłonowych. No raczej potrzebna "podzielnica", chodzi o sterowanie modułem-wiecie kąt zwarcia i te sprawy. Szczególnie w dwucylindrowym dwusuwie nie można tego zostawić w rękach przypadku bo może zabraknąć czasu na ładowanie lub rozładowanie cewki-mowa o TCI. Ale właśnie jack63 pogrzebał mi pomysł z tarczą z HDD przecież ona jest z aluminium i kurde pomysł poległ ehh. Ale do podtrzymania magnesu w WSK 175 doskonale się nadaje:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Konstruktor +++++
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy
|
Wysłany: Czw 23:31, 30 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
A próbował ktoś zastosować AC CDI w motocyklu z alternatorem?Dlaczego nie zastosujesz 2 czujników indukcyjnych?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jack63
Konstruktor
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 23:34, 30 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Do WSK sie nadaje super. Dla ciebie też jest ok. Musisz tylko rozwieść (bez sądu) dwie twoje koncepcje. Mianowicie:
Jak tarcza ze szczelinami to nie Hall tylko transoptor szczelinowy.
Jak halle, to tarcza z malutkim magnesem.
Jak jeden Hall to tarcza z kilkoma magnesami.
Można jeszcze z jednym magnesem i szczelinami, ale tarcza musi być stalowa.
Pewnie można jeszcze wiele innych kombinacji, ale nie wiem co chcesz uzyskać????
Czy sygnały maja iśc do procesora czy może bardziej na piechotę??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jack63
Konstruktor
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 23:38, 30 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Akurat Dawid mnie wyprzedził.
Dawid. Już ustalalismy że czujniki indukcyjne są mało precyzyjne.
Przy okazji są dość duże a w Jawie/CZ jest dość ciasno i właśnie nie wiadomo co z alternatorem a w zasadzie jego polem rozproszenia. Trzeba by przeprowadzić próby.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pietras6v
Konstruktor +
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa/Szczeglacin
|
Wysłany: Czw 23:39, 30 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Bo posiadam moduł, który pracował na hallu, cewkę dwubiegunową i niemalże idealne rozstawienie wykorbień WK. Aha no i chcę pokombinować z dynamicznym wyprzedzeniem wartości KWZ, który podobno oferuje ten moduł. Zresztą jeden czujnik upraszcza konstrukcję a przy czujnikach indukcyjnych trzeba dodatkowo mocować magnesy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Konstruktor +++++
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy
|
Wysłany: Czw 23:41, 30 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Może otworzymy nowy temat o Jawie 350 bo tu już zaczynamy odchodzić od WSK'i. A kolega porobił by fotki zapłonu i obudowy w jawie to coś pomyślimy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dawid dnia Czw 23:41, 30 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pietras6v
Konstruktor +
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa/Szczeglacin
|
Wysłany: Czw 23:42, 30 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Chłopaki czy nie wiecie o jakim czujniku halla piszę??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jack63
Konstruktor
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 23:45, 30 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Więc jak to sobie wyobrażasz? Czyżby cewka WN z dwoma kablami jak w maluchu i nie tylko?
Przy jednym hallu i jednym magnesie to raczej nie możliwe.
A wyprzedzenie na bank będzie za duże do 2t.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jack63
Konstruktor
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 23:47, 30 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Faktycznie robimy offtopic. Admin powiniem nas opie... i posprzątać
pietras6v nie badź skromny i załóż temat to nic nie kosztuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|