|
www.zaplon.fora.pl zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robertow99
Aktywny forumowicz +++
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 13:59, 10 Cze 2011 Temat postu: CDI 4t Nyeni problem |
|
|
Witam.
Złożyłem kostkę wg schematu.
Jednak po podpięciu do skutera 4t ma objawy:
-skuter odpala bez problemów (to akurat plus, na ori CDI miał problemy)
-nie ma kompletnie mocy, dusi się, tłumnik strzela, przerywa
-v-max 50 km/h przy 65 na zablokowanym module
Ktoś mógłby mi doradzić dlaczego tak się stało?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motodynamo
Konstruktor +++
Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 14:35, 10 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Witam były 2 schematy .. zamieść schemat pod postem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robertow99
Aktywny forumowicz +++
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:26, 10 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
o kurcze kompletnie o tym zapominałem że były 2 wersje
link do mojej [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motodynamo
Konstruktor +++
Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 20:27, 10 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
wklej schemat w galerie i zamieść tutaj aby był widoczny ... szukałem ale nie mogę odnależć tego schematu w normalnym czytelnym formacie .. najlepiej dodaj 2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robertow99
Aktywny forumowicz +++
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:38, 10 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
niestety ale nie mogę dodawać galerii
link do samego zdjęcia już czytelnego i powiekszonego [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motodynamo
Konstruktor +++
Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 20:51, 10 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
mierzyłeś kolejność impulsów z czujnika ??? najpierw powinien pojawić się dodatni ... to warunek prawidłowej pracy tego CDI
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robertow99
Aktywny forumowicz +++
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:41, 10 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
niestety ale jestem trochę zielony w tym temacie. jak to zrobić? oscyloskopem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motodynamo
Konstruktor +++
Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robertow99
Aktywny forumowicz +++
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:48, 10 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
po prostu pomyślałem że robiąc to również się trochę nauczę
no być może zbudowałem nie tą wersję układziku :/ trochę pracy poszło na marne :/
a jest możliwość jakiejś zmiany impulsatora żeby była inna kolejność impulsów?
wrzuce schemacik płytki z eagle może komuś się przyda tylko jeszcze nie wiem w jaki to dział dać bo można by to nawet na główną stronę wkleić dla potomnych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motodynamo
Konstruktor +++
Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 22:36, 10 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
jeśli impulsator Masz z 2 przewodami to po prostu zamieniasz miejscami ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robertow99
Aktywny forumowicz +++
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:51, 10 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
wielkie dzięki za pomoc
tu masz link do paczki z płytka i schematem dla eagle
masz moda więc możesz utworzyć oddzielny temat i przykleić dla potomnych (lub pogadaj z H@ może by to na główną stronkę wrzucił )
link: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arkadiustr
Aktywny forumowicz ++
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gostynin
|
Wysłany: Pon 22:16, 13 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Koledzy do jakiej pojemności silnika jest ten moduł? Gdzieś go już widziałem..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robertow99
Aktywny forumowicz +++
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:36, 13 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
tu pojemność nie ma chyba znaczenia.
aczkolwiek Nyemi robił go przy 50ccm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motodynamo
Konstruktor +++
Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 23:35, 13 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Koledzy do jakiej pojemności silnika jest ten moduł? Gdzieś go już widziałem.. |
Robił do 50 ... i właśnie pojemność ma znaczenie im większa tym przyspieszacz jest bardziej istotny !
50 poleci na CDI bez przyspieszacza chociaż wstawiając przyspieszacz 10-25 st już mamy 40-50% więcej mocy jednak 125 bez przyspieszacza ledwo jedzie ... wiecej jak 300 już tylko zapala bez przyspieszacza
Poczekam jak ktoś odpali sprzęt na tym i zrobi jakieś testy ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robertow99
Aktywny forumowicz +++
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 11:19, 28 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
niestety ale to nie impulsator :/
dzisiaj miałem czas znalazłem kable od niego, podłączyłem odwrotnie (ale wtedy nawet nie chciał odpalić)
cóż może to teraz kwestia mechaniki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jack63
Konstruktor
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 21:07, 28 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Dobrze by było abyś sprawdził zapłon lampą stroboskopową. Chodzi o to czy zwiększa się wyprzedzenie i czy moduł pracuje poprawnie.
Z mechaniki proponuję sprawdzić luzy zaworowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Konstruktor +++++
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy
|
Wysłany: Wto 21:19, 28 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Może sprawdź jeszcze płytkę może coś nie styka zimny lut, . A świece kabel i cewkę WN sprawdziłeś? Ja prze lutowałem całe CDI a okazało się że świeca ma przebicie objawy były prawie identyczne jak u Ciebie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dawid dnia Wto 21:20, 28 Cze 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robertow99
Aktywny forumowicz +++
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:08, 28 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
hmm możliwe że to ta świeca, bo przy oryginalnym CDI wszystko działa sprawnie,
a na tym chyba są większe napięcia.
a tak po za tematem ładnie mnie "jebło" dzisiaj jak się dotknąłem kabli od impulsatora ( nie chciało się silnika wyłączać i mam )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|