 |
www.zaplon.fora.pl zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
husaberg
Aktywny forumowicz
Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:19, 19 Lut 2012 Temat postu: zapłon husaberg fe600 prosze o pomoc |
|
|
Witam wszystkich!!!!! Prosze o pomoc kupiłem Husaberga fe600 niestetu facet zaczoł go rozbierać na części i pierwsze co sprzedał to zapłon (stator i moduł z pod zbiornika) zostało tylko magneto. statot kupiłem od ktm lc4 założyłem magneto i ząk!! nie idzie ustawić zapłonu. to znaczy ustawiam magneto blokuje poprzez otworek wiertłem zo statora, obracam wszystko na fasolkach i po obruceniu na maxa tłokmam około15mm od GMP. moje pytanie brzmi czy zamątowałem inny model zapłonu?? czy są rożne magneta???i moze to mnieć klin w innym mniejscu??? rozmawiałem z poprzednim właścicielem on otworek w statoże mniał mniej wiecej na godzinie 19 umnie jest idealnie na 18 wiem ze statoru nie przykręca sie jak w kacie poprzez adapter tylko bezpośrednio do karteru. a i jeszcze jedno umnie w przeciwieństwie do kata zapłon jest przykrecony do silnika i nato zakłada sie magneto. dadam pare zdjeć kture udało mi sie znaleźć w necie. są idetyczne jak umnie. podam jeszcze numery z magneta może są istotne 10-179910 t2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
husaberg
Aktywny forumowicz
Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:26, 19 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
manualIgnition%20Pages%20_%2098%20WSM[1].pdf
(1.51 MiB) Downloaded 37 times
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krokodyl
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 2:20, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Witaj podaj rocznik motocykla..
Możliwe ,że klin w innym miejscu zrób fajne fotki to fajnie pomożemy !
foty wyślij na maila do moderatora on wkleja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
husaberg
Aktywny forumowicz
Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 10:03, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
z tego co mi wiadomo to silnik rok 1998 fotki juz lece zrobić do piwnicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
husaberg
Aktywny forumowicz
Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 11:18, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
powie ktoś kto jest moderatorem??? pojecia nie mam komu wysłać te zdjęcia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
husaberg
Aktywny forumowicz
Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 12:24, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
A czy mógłbyś podać mi maila? Próbowałem wysłać do Krokodyla, ale nie dochodzą.
Zdjęcia dodałem już do galerii (zapłon Husaberg).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez husaberg dnia Pon 12:31, 20 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
husaberg
Aktywny forumowicz
Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 14:30, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
facet od kturego kupiłem zapewnia mnie ze on jeździł z tym magnetem, i że stator mniał idętyczny tylko jakoś tak przykrecony że ten rowek mniał na godzinie 19!!! to dlaczego ja nie moge go tak przykrecić?? czy są rożne rodzaje statorów SEM?? prawie idętycznie wyglądających?? czy można te fasolki jakoś powiększyć nie uszkadzając statora??? a może kupić inne magneto??? a może iść poprostu do frezera żeby mi zrobił frezik na klin w innym miejscu??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Konstruktor +++++
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy
|
Wysłany: Pon 15:04, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Spokojnie Po pierwsze niech pan sprawdzi w serwisówce jaki jest kąt wyprzedzenia zapłonu , zbada stroboskopem czy zgadza się a potem można myśleć o innych miejscach na klin.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krokodyl
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 16:05, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
wszystkie statory SEM stosowane w KTM sx ... LC4 w husabergu husqvarnach .tak samo wyglądają .. mają inne przewody inne parametry statora ... kupując musisz być pewien ,ze to stator od tego motocykla !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
husaberg
Aktywny forumowicz
Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:07, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
wszystko wpozo tylko odpalic silnik nie chce bo zapłon żle ustawiony. jak kopie to mało nogi nie urwie. jak wykrece swiece to kopajka nie moge napedzic na tyle kola zeby zobaczuc coś lampa. jakies inne sugestie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
husaberg
Aktywny forumowicz
Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:05, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
ok sprawdzone. do końca nie wiedziałem naco patrzeć bo znaków prucz tego otworka nie ma , ale otworek podczas iskry jest gdzieś około godziny 20 a a kąt przyśpieszenia wedłóg serwisówki jest 5-33 stopni. czy to pomocna informacja???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Konstruktor +++++
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy
|
Wysłany: Pon 19:39, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Kolego ustaw to na znaki i sprawdź stroboskopem jak bardzo się rozmijają.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
husaberg
Aktywny forumowicz
Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:12, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
tylko jak mam to ustawić??? znak na statoże mam na 18, jesli tłok mam w GMP to na magnecie otworek test na 19. jeśli ustawie magneto otworkim do statora to tłok jest jakieś 16mm od GMP. więcej nie idzie obrucic ststora bo fasolki na to nie pozwalają.
jutro przyjedzie koleszka ze swoim magnetem i zobaczymy jak to wygląda na jego magnecie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez husaberg dnia Pon 20:13, 20 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krokodyl
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 14:59, 21 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
zaznacz na magnecie gdzie jest punkt G .. i zrób wyrazną fotografie magneta od wewnątrz
zmniejsz foty tak aby nadawały się do wklejenia szerokość max 800
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
husaberg
Aktywny forumowicz
Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 10:53, 22 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
i juz po zabiegu!! w wzwiązku ze nikt w Olsztynie nie mniał maszyny żeby zrobić mi nowe mniejsce na klin, nie mniał albo im sie nie chciało he he wywierciłem nowe otwory w statoże i obruciłem go odpowiednio!!! efekt odpalił z pierwszego strzału!!!! pużniej porobie zdjęcia i wstawie do galerji!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krokodyl
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 13:19, 22 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
zobaczymy jeszcze czy jedzie ... bo jeśli stator od 2T ( a wygląda identycznie ) to nie wkręci przyspieszacza .... zapalić zapali .. tutaj nie ma problemu - natomiast normalnie będzie pracował w tym motocyklu tylko stator od husqvarny.. ktm lc4 ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
husaberg
Aktywny forumowicz
Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:05, 22 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
ale to jest stator, i cewko-moduł 14-05 czerwony od lc-4 . mojego lc-4 na kturym wcześniej jeździłem. tylko magneto jest orginalne od husaberga!!! w wzwiązku z tym chyba bedzie dobrze. jak troszkę poszperam w necie i znajcę gdzieś orginalny stator to kupie i zamątuje. w piątek bedzie kopajka to wytargam motór z piwnicy i zobacze jak to w praktyce działa?!!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|