Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna www.zaplon.fora.pl
zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zapłon CDI do motoru

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piolek3
Operator forum ++



Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:30, 22 Kwi 2011    Temat postu: Zapłon CDI do motoru

Witam .
Pierwszy zapłon :



Drugi :


Czy ten zapłon z kształtowaniem impulsu jest o wiele lepszy od zwykłego ?
Czy dla każdego innego motoru trzeba zmieniać wartość jakiś elementów aby go poprawnie ustawić .
Czy zapłon CDI można wyzwalać za pomocą transoptora i tarczy kodowej ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motodynamo
Konstruktor +++



Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 23:19, 23 Kwi 2011    Temat postu:

Cytat:
Czy ten zapłon z kształtowaniem impulsu jest o wiele lepszy od zwykłego ?
tak jest lepszy ale wcześniej trzeba znać parametry silnika pewniejsze jest wykonanie prostszej wersji
Cytat:
Czy dla każdego innego motoru trzeba zmieniać wartość jakiś elementów aby go poprawnie ustawić
w dwusuwach nie ma to wielkiego znaczenia chyba ,ze są to wysilone silniki z zaworem wydechowym ..
Cytat:
Czy zapłon CDI można wyzwalać za pomocą transoptora i tarczy kodowej ?
tak można ale należy pamietać ,ze transoptor często się zapyla ... i robi problemy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piolek3
Operator forum ++



Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:29, 24 Kwi 2011    Temat postu:

Z tego co mi wiadomo od jednego gośćia . Mówił mi że ma optykę w zapłonie (czyli transoptor + tarcza ) i smiga już tak kilka lat i nic . Musi być to zabezpieczone przed warunkami zewnętrznymi . Myślałem nad czujnikiem halla z serii TLE.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AudioBas
Operator forum ++++



Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław - Okolice

PostWysłany: Pon 13:55, 25 Kwi 2011    Temat postu:

Do jakiego motocykla planujesz to zaaplikować? Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piolek3
Operator forum ++



Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:02, 25 Kwi 2011    Temat postu:

Jawa 50 (tuningowana - cylinder 80 cm . 5 kanałów płuczących , liczony wydech, itd)
Ale ja zrobię pewnie zapłon TCI będzie lepszy .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Pon 15:59, 25 Kwi 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] po lewej rozbudowany po prawej ten podstawowy. Do jawki to sobie zrób indukcyjny raczej bo raz ci łańcuch spadnie i zrobi dziurę do zapłonu i będzie tam syf leciał. No jak chcesz TCI to ładowanie aku trzeba porządne zrobić.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dawid dnia Pon 19:12, 25 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piolek3
Operator forum ++



Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:08, 25 Kwi 2011    Temat postu:

Ładowanie to ja porządne zrobię.
Może zrobię na czujniku halla , pomyślę jeszcze (kupię transoptor i hall) i zobaczy się.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
magdamichal




Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pią 11:06, 05 Paź 2012    Temat postu:

Można taki zapłon wstawić do rometa 205?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin