|
www.zaplon.fora.pl zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Henryk
Aktywny forumowicz
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 8:46, 13 Lut 2011 Temat postu: Wyłącznik zapłonu |
|
|
Witam.Posiadam motocykl Husqvarna te 610 z roku 1998.
Zakupiłem wyłącznik zapłonu, nazywany kill switchl.I teraz moje pytanie gdzie go podłączyc do instalacji.Wyłącznik po naciśnięciu zwiera styki.Motocykl nie posiada stacyjki ani akumulatora.Całe zasilanie idzie z prądnicy,to scheda po poprzednim właścicielu.
Moduł zapłonu to Ducati, który ma siedem wyprowadzeń:
czarny, zielony, biały ,czerwony, biało-brązowy, biało - czerwony, niebieski
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebek
Konstruktor +
Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Targ- Nowy Sącz
|
Wysłany: Nie 12:16, 13 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Witam.O ile się nie mylę to biało brązowy jest plusem cewki wn , jeśli ten przycisk "trzyma" po naciśnięciu to rozdziel ten biało brązowy i po sprawie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Henryk
Aktywny forumowicz
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 16:45, 13 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Właśnie ,to oznaczenie na schemacie z serwisówki jest bardzo nieczytelne.Jeżeli miałby ktoś rozrysowane wyprowadzenia przewodów z modułu cdi to byłbym wdzięczny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebek
Konstruktor +
Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Targ- Nowy Sącz
|
Wysłany: Nie 18:24, 13 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Podaj @ to Ci prześle
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Henryk
Aktywny forumowicz
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 19:50, 13 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Mój e-mail ; [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krokodyl
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 21:52, 13 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Witam miałbym prośbę aby jak najwięcej materiału wklejać na forum tak aby było dostępne dla wszystkich ... więcej materiału atrakcyjniejsze forum i więcej nowych użytkowników ,,,, pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebek
Konstruktor +
Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Targ- Nowy Sącz
|
Wysłany: Nie 22:16, 13 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Panie krokodyl zabezpieczenie forum mnie trzyma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krokodyl
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 22:41, 13 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
jak to pominąć ?? może nadawać uprawnienia aktywnym ??? akurat nie testowałem możliwości forum dla użytkowników-- proszę o podpowiedzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Henryk
Aktywny forumowicz
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 18:09, 14 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Henryk napisał: | Właśnie ,to oznaczenie na schemacie z serwisówki jest bardzo nieczytelne.Jeżeli miałby ktoś rozrysowane wyprowadzenia przewodów z modułu cdi to byłbym wdzięczny |
Dzięki za schemat.Jest mała różnica pomiędzy modułami, ja mam siedem wyprowadzeń, a na schemacie jest osiem i nie wiem czy oznaczenia kolorów są takie same
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Henryk dnia Pon 18:11, 14 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Henryk
Aktywny forumowicz
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 18:12, 14 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Henryk napisał: | Henryk napisał: | Właśnie ,to oznaczenie na schemacie z serwisówki jest bardzo nieczytelne.Jeżeli miałby ktoś rozrysowane wyprowadzenia przewodów z modułu cdi to byłbym wdzięczny |
Dzięki za schemat.Jest mała różnica pomiędzy modułami, ja mam siedem wyprowadzeń, a na schemacie jest osiem i nie wiem czy oznaczenia kolorów są takie same | [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Henryk
Aktywny forumowicz
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 18:17, 14 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] Znalazłem jeszcze coś takiego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Henryk
Aktywny forumowicz
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 18:33, 14 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Henryk napisał: | https://picasaweb.google.com/henrykkot44/DropBox?authkey=Gv1sRgCPTZkOStxZ_DQA&pli=1#5573579823171166482 Znalazłem jeszcze coś takiego |
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Henryk dnia Wto 6:06, 15 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Henryk
Aktywny forumowicz
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 19:37, 17 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Jaka jest różnica między modułem, który ma siedem wyprowadzeń a modułem z ośmioma wyprowadzeniami.Kolory przewodów mogą się różnić ?
Czy połączenie wyłącznika realizować poprzez diodę, jak sugerował kolega krokodyl ?Nie chciał bym czegoś popalić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krokodyl
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 22:28, 17 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
niczego nie uszkodzisz jeśli jest to CDI zwiera się napięcie zasilania po przez diodę do masy i wszystko -- ryzyko uszkodzenia przynajmniej teoretycznie istnieje w przypadku CDI z wbudowaną przetwornicą czyli zasilane z akumulatora
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Henryk
Aktywny forumowicz
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 18:57, 18 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Dziękuję za podpowiedzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krokodyl
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 20:03, 18 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
dzięki za foty na forum ... zapraszamy ponownie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krokodyl
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 1:45, 22 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
--------[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] zapłon używany w husqvarnach do czasu zastosowania rozrusznika czyli 96 gaszenie po przez zwarcie pomarańczowego do masy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krokodyl dnia Wto 1:51, 22 Lut 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gany
Aktywny forumowicz
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecinek
|
Wysłany: Pią 1:54, 26 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Troche sie zamotałem albo chmiel za mocno odbił do głowy. Ni cholera nie moge rozkminić tych schematów . Mam taki moduł jak tu [link widoczny dla zalogowanych]
i ni cholere z tych schematów nie moge odczytac jaki kabelek od czego. Nie dośc że na schemacie jest 8 kabli a nie 7 , to jeszcze coś mi sie nie zgadza (pewnie dlatego ze elektronika u mnie lezy)
A więc prosze o pomoc bo wg mnie
Niebieski-MASA
czarny-cewka zasilająca
zielony-impulsator
biały-impulsator
czerwony-cewka zasilająca
bialo brazowy-cewka zaplonowa
bialo czerwony--???
Co z biało czerwonym? bo zadnego tam tkaiego nie widze, jedynie bialo-zielony i bialo-zolty.
Pewnie reszte tez schrzaniłem. WYdaje misie że na trzeźwo też bym tak napisał także prosze o pomoc , moze dzięki wam motor zamiast na rozbiórke trafi na ulice Dziękuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|