Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna www.zaplon.fora.pl
zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

WSK 125 AC CDI

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MATEOXXX
Aktywny forumowicz



Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:13, 01 Sie 2011    Temat postu: WSK 125 AC CDI

Witam potrzebuje prostego schematu AC CDI bo ten co znalazłem to jakaś lipa bo transformator mi się grzej strasznie i nie wkręca się dobrze i zalewa świece . [link widoczny dla zalogowanych]

[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MATEOXXX dnia Pon 18:16, 01 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Pon 20:26, 01 Sie 2011    Temat postu:

Zdjęcia tego co tam zmodowałeś daj,typ trafka moduł wszytko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MATEOXXX
Aktywny forumowicz



Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:14, 01 Sie 2011    Temat postu:

Trafo to TS 2/062 , czujnik indukcyjny pochodzi od przekaźnika z poloneza 30A , magnes który aktywuje czujnik jest umieszczony w oryginalnym kole magnesowy .
Jak będzie trzeba to podrzucę zdjęcia jutro .

PS. Bardzo zależny mi na zrobieniu tego zapłonu i z góry dziękuję za pomoc .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Pon 23:46, 01 Sie 2011    Temat postu:

To podrzuci pan te fotki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MATEOXXX
Aktywny forumowicz



Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:21, 02 Sie 2011    Temat postu:

Proszę [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Wto 10:28, 02 Sie 2011    Temat postu:

Teraz napisz rezystancje impulsatora , ten twój układ możliwe że łapie zakłócenia z trafka (tak myślę).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MATEOXXX
Aktywny forumowicz



Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:54, 02 Sie 2011    Temat postu:

Rezystancja czujnika to 83 R

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Wto 15:08, 02 Sie 2011    Temat postu:

Za mało minimum musi być 120 ohm.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MATEOXXX
Aktywny forumowicz



Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:42, 02 Sie 2011    Temat postu:

Mam 5 przekaźników z poloneza i każdy ma taką samą wartość , z jakiego samochodu według ciebie najlepiej zrobić ten czujnik .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Wto 21:30, 02 Sie 2011    Temat postu:

Nie z samochodu , kto to w ogóle wymyślił że z samochodu ?? Ja 1szy miałem z przekaźnika 24V oryginalnie miał 300ohm odwinąłem do 150 i chodziło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MATEOXXX
Aktywny forumowicz



Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:10, 02 Sie 2011    Temat postu:

Pan który zmontował ten układ zapłonu , w swoim poście napisał że ,
Kod:
Kolejnym krokiem było wykonanie czujnika indukcyjnego, czyli zwykłej cewki nawiniętej cienkim drutem. Ja do tego celu użyłem cewki z przekaźnika samochodowego, w moim wypadku z VW Golfa 3;p nadaje się każdy przekaźnik, ale lepiej wybierać te mniej skomplikowane - zwykle są mniejsze.
Po rozbebeszeniu przekaźnika, dolutowaniu kabli do tych wychodzących z cewki przyszła pora żeby zalać go żywica epoksydową, ja użyłem kleju Distal, który po wyschnięciu jest nie do ruszenia

I myślałem że skoro u niego chodzi taki przekaźnik z samochodu to i u mnie będzie .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Wto 22:14, 02 Sie 2011    Temat postu:

Polonez to nie Vw Happy A nie możesz kupić na allegro impulsatora z quada?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin