|
www.zaplon.fora.pl zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MATEOXXX
Aktywny forumowicz
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:13, 01 Sie 2011 Temat postu: WSK 125 AC CDI |
|
|
Witam potrzebuje prostego schematu AC CDI bo ten co znalazłem to jakaś lipa bo transformator mi się grzej strasznie i nie wkręca się dobrze i zalewa świece . [link widoczny dla zalogowanych]
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MATEOXXX dnia Pon 18:16, 01 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Konstruktor +++++
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy
|
Wysłany: Pon 20:26, 01 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Zdjęcia tego co tam zmodowałeś daj,typ trafka moduł wszytko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MATEOXXX
Aktywny forumowicz
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:14, 01 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Trafo to TS 2/062 , czujnik indukcyjny pochodzi od przekaźnika z poloneza 30A , magnes który aktywuje czujnik jest umieszczony w oryginalnym kole magnesowy .
Jak będzie trzeba to podrzucę zdjęcia jutro .
PS. Bardzo zależny mi na zrobieniu tego zapłonu i z góry dziękuję za pomoc .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Konstruktor +++++
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy
|
Wysłany: Pon 23:46, 01 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
To podrzuci pan te fotki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MATEOXXX
Aktywny forumowicz
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 10:21, 02 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Proszę [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Konstruktor +++++
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy
|
Wysłany: Wto 10:28, 02 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Teraz napisz rezystancje impulsatora , ten twój układ możliwe że łapie zakłócenia z trafka (tak myślę).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MATEOXXX
Aktywny forumowicz
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 11:54, 02 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Rezystancja czujnika to 83 R
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Konstruktor +++++
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy
|
Wysłany: Wto 15:08, 02 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Za mało minimum musi być 120 ohm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MATEOXXX
Aktywny forumowicz
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:42, 02 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Mam 5 przekaźników z poloneza i każdy ma taką samą wartość , z jakiego samochodu według ciebie najlepiej zrobić ten czujnik .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Konstruktor +++++
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy
|
Wysłany: Wto 21:30, 02 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Nie z samochodu , kto to w ogóle wymyślił że z samochodu ?? Ja 1szy miałem z przekaźnika 24V oryginalnie miał 300ohm odwinąłem do 150 i chodziło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MATEOXXX
Aktywny forumowicz
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:10, 02 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Pan który zmontował ten układ zapłonu , w swoim poście napisał że , Kod: | Kolejnym krokiem było wykonanie czujnika indukcyjnego, czyli zwykłej cewki nawiniętej cienkim drutem. Ja do tego celu użyłem cewki z przekaźnika samochodowego, w moim wypadku z VW Golfa 3;p nadaje się każdy przekaźnik, ale lepiej wybierać te mniej skomplikowane - zwykle są mniejsze.
Po rozbebeszeniu przekaźnika, dolutowaniu kabli do tych wychodzących z cewki przyszła pora żeby zalać go żywica epoksydową, ja użyłem kleju Distal, który po wyschnięciu jest nie do ruszenia |
I myślałem że skoro u niego chodzi taki przekaźnik z samochodu to i u mnie będzie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Konstruktor +++++
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy
|
Wysłany: Wto 22:14, 02 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Polonez to nie Vw A nie możesz kupić na allegro impulsatora z quada?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|