Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna www.zaplon.fora.pl
zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Suzuki Rm 125 1995rok słaba iskra.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzegorz
Forumowicz



Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bieszczady

PostWysłany: Sob 0:14, 12 Lis 2011    Temat postu: Suzuki Rm 125 1995rok słaba iskra.

Witam mam suzuki rm 125 z 1995 roku pewnego razu się woziłem dostała trochę w dupę no i wszystko git chodzi dobrze przyjechałem do domu na drugi dzień już nie odpaliła sprawdziłem iskrę dałem inną świecę no i nie ma iskry przywiozłem mechanika stwierdził , że poszły cewki zamówiłem nowe założyłem no i nie odpalił motor iskra jest ale bardzo słaba strzela z tłumika i nic nawet na pych nie odpali zmieniałem świece i nic iskra bardzo słaba tyle co ją widać Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motodynamo
Konstruktor +++



Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 1:07, 12 Lis 2011    Temat postu:

Witam .. dla czego mieszanka zapala się w tłumiku ??? Inna sprawa skoro mechanik stwierdził ... Wymieniłeś i co dalej z mechanikiem ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebek
Konstruktor +



Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Targ- Nowy Sącz

PostWysłany: Sob 8:34, 12 Lis 2011    Temat postu:

Ja to radził bym też kompresje sprawddzic , bo skoro 2t strzela w tłumik to raczej po pierścionkach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Sob 11:39, 12 Lis 2011    Temat postu:

Wrzuć fotki jaki tam masz zapłon i cewki Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzegorz
Forumowicz



Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bieszczady

PostWysłany: Sob 13:49, 12 Lis 2011    Temat postu: witam

kompresja jest dobra bo ma 10 atmosfer. mechanik lipa bo sam nie wie co jest i nie ma czasu.coś jest nie tak z iskrą zmieniałem już kabel od świec , fajkę , świecę no i nic słaba iskra nadal . a z statorem (uzwojenie)to może być że na nowym są tylko 2 nawinięte a na starym jest 6 nawiniętych cewek no i czy może za mały prąd dawać ? czy mogło się też koło rozmagnesować ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motodynamo
Konstruktor +++



Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 15:11, 12 Lis 2011    Temat postu:

Foty statora i wszystkiego co tam Masz podejrzane .. też całego motorka najlepiej zamieszczaj w naszej galerii ...albo do Dawida wyślij na maila

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzegorz
Forumowicz



Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bieszczady

PostWysłany: Sob 16:13, 12 Lis 2011    Temat postu: witam

jeszcze poprosił bym o podanie maila Dawida bo nie za bardzo ogarniam to forum Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motodynamo
Konstruktor +++



Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 17:11, 12 Lis 2011    Temat postu:

http://www.zaplon.fora.pl/viewimage.php?i=329

opisz czy na środku uzwojenia to ciemniejsza taśma izolująca czy przepalona izolacja ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzegorz
Forumowicz



Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bieszczady

PostWysłany: Sob 17:14, 12 Lis 2011    Temat postu:

nie to jest izolacja. jeszcze jak podłączę próbówkę do kabli co wychodzą od cewki 2 kable do jednego dam masę do drugiego przyłożę próbówkę i kopnę kopnikiem to się zaświeci próbówka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motodynamo
Konstruktor +++



Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 17:21, 12 Lis 2011    Temat postu:

za miast próbówki podłącz miernik i na zakresie prądu zmiennego zmierz napięcie powinno pokazać 30V z dużą tolerancją .... ( w crosowych wysoko obrotowych napięcie jest mniejsze przy rozruchu ... w większych pojemnościach na przykład ktm LC4 . miernik pokaże 40V .. )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzegorz
Forumowicz



Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bieszczady

PostWysłany: Sob 17:49, 12 Lis 2011    Temat postu:

już sprawdziłem pokazało niecałe 20 v

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebek
Konstruktor +



Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Targ- Nowy Sącz

PostWysłany: Sob 18:14, 12 Lis 2011    Temat postu:

Zrób takie doświadczenie poskładaj to jak było moto na stojak wsadz np 3bieg i kręcąc kołem do tyłu ! obserwuj iskrę , potem napisz czy widać jakieś zmiany

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzegorz
Forumowicz



Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bieszczady

PostWysłany: Sob 18:34, 12 Lis 2011    Temat postu:

ok jutro tak zrobię i napiszę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebek
Konstruktor +



Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Targ- Nowy Sącz

PostWysłany: Czw 9:54, 17 Lis 2011    Temat postu:

Witam piszę na prośbę autora tematu

Witam zrobiłem tak jak pan mówił wrzuciłem 3 bieg i kręciłem kołem do tyłu no i iskra jest powiem zajebi... tylko co mam teraz zrobić jak odwrócić zapłon i może kable dało by się przemienić ???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodyl
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 12:58, 17 Lis 2011    Temat postu:

zamienić .. ale.... Happy motocykl pracował ! uwaga przy zmianie przewodów na czujniku iskra w innym miejscu .... ! Może okazać się niebezpieczne dla silnika ... zmiana przewodów od statora nie ma z tym problemu ...... trzeba ustalić przyczynę usterki ... ! najczęściej cewki statora uegają uszkodzeniu .. sprawdz czy nie mają przejścia do masy .. czyli zmierz rezystancje po między rdzeniem i przewodami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzegorz
Forumowicz



Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bieszczady

PostWysłany: Czw 19:40, 17 Lis 2011    Temat postu: witam

witam zrobiłem tak że przemieniłem przewody od statora i motor pali tylko na pych tylko jeszcze kwestia ustawienia zapłonu i zmiany świecy jutro będę maił nową świecę to się okaże czy zapali na kopnik .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krysek125




Dołączył: 13 Paź 2014
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:21, 13 Paź 2014    Temat postu: Witam Suzuki rm 125 1995

Witam mam problem z iskra motor zgasłmi podczas jazdy brakło iskry. Mechanik powiedzial ze wszystko jest spalone powymienialem wszystkie czesci dotyczące elektryki i iskra się pojawiła, niestety jeest prawie niewidoczna dlatego motor odpali ale nie moze złapac wysokich obrotow, wymienilem gażnik na nowy i nadal to samo. Nie wiem co mam robiś jak by ktos cos wiedział odezwijcie sie pozdro Happy[/b]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin