Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna www.zaplon.fora.pl
zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Skomplikowany problem z brakiem obrotów i mocy- Yamaha DT125

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stig




Dołączył: 26 Cze 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:31, 26 Cze 2012    Temat postu: Skomplikowany problem z brakiem obrotów i mocy- Yamaha DT125

Witam wszystkich. Zgłaszam się na to forum z poważnym problemem któremu już wielu elektroników (w tym firma el-serwis) nie dało rady.

Motocykl przez krótką chwilę po remoncie silnika kręcił się pięknie. Miał moc na wysokich obrotach i kręcił się do oporu (nawet do 12k rpm).Tego samego dnia po odpaleniu go na nowo kręcił się tylko do 8,5-9 tys. Sprawa dziwna ale zacząłem ją badać. Moduł i cała elektronika poszły do el-serwis. Przebadali stojan magneto, cewkę, kabel WN, fajkę, impulsator, regulator i oczywiście moduł. Świecę też oczywiście sprawdzałem. Wszystko okazało się sprawne. Zainstalowałem więc elektronikę i problem nadal występował. Moduł to model 3RM-20 - model nie blokowany. El-serwis wysłał mi więc kolejny taki sam moduł i cewkę żeby przetestować to na innych częściach. Dalej to samo. Następnie badałem wyprzedzenie lampą stroboskopową. I tu rewelacja - okazało się że zapłon wyprzedza się do 5 tys. ale od 5 w zwyż zaczyna się opóźniać do tego stopnia że przy granicznych 9 tys. jest już opóźniony o jakieś 2-3 stopnie względem wolnych obrotów. Moduł nie blokowany, elektronika sprawna. Więc co to może być ? Gdzie szukać przyczyny ? Bardzo proszę o pomoc specjalistów.

Z góry bardzo dziękuję za wszelkie odpowiedzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stig




Dołączył: 26 Cze 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:29, 27 Cze 2012    Temat postu:

Wow... Na tym forum znalazłem mapy do 2t i np. jakiś ktm ma opóźnienie wraz ze wzrostem obrotów. Czyli to normalne dla 2T ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Stig dnia Śro 15:57, 27 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Czw 19:17, 28 Cze 2012    Temat postu:

Kolego załóż temat na motocdi.com Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin