![Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna](http://www.zaplon.fora.pl/images/galleries/11598162314da5108974636-663305-wm.jpg) |
www.zaplon.fora.pl zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomhor
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 7:16, 08 Wrz 2010 Temat postu: Regulator napięcia |
|
|
Witam.
Czy może orientuje się ktoś do jakiej mocy alternatora może być
podłączony regulator napięcia 3 fazowy, zamieszczony na stronie 'zaplonu'
Posiadam motocykl Honda CBR XX z 2003 roku i ewentualnie chciałbym zaadoptować taki układ. Alternator w moim motocyklu ma moc około 400W.
Ponadto z oryginalnego regulatora wychodzą oprócz 3 przewodów fazowych 2 przewody '+' i 2 przewody '-'. Na czym polega takie podwojenie wyjść?
Mam jeszcze jedno pytanie:
Co może być przyczyną niedoładowywania akumulatora podczas jazdy miejskiej, czyli na niskich obrotach?
Napięcie ładowania na wolnych obrotach wynosi około 11,5-12,5V. Przy obrotach 4000rpm jest już 14,5V.
Pomierzyłem też napięcia międzyfazowe na alternatorze:
U mnie jest na wolnych obrotach ~15V, przy obrotach 5000rpm jest ~65-~70V.
Nie ma żadnych przebić przewodów fazowych do masy a opór pomiędzy fazami jest 0,5 oma.
Czy jest to prawidłowo?
Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam,
Tomasz
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tomhor dnia Śro 7:31, 08 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krokodyl
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 0:22, 11 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Witam przewody razy dwa po prostu mniejsza oporność plus mniejsza awaryjność w razie uszkodzenia jednego styku działa drugi równoległy
Co do ładowania to wszystko prawidłowo .. po prostu konstruktor przewidział częstą prace silnika na większych obrotach -- można było zastosować inny stator ale w tedy przy wiekszych obrotach straty na regulatorze były by duże .. jest to zawsze kompromis 14,5 to trochę dużo .... akumulator przyzwyczai się ... generalnie powinno wykazać 13,8 V -- napisałem przyzwyczai się bo jeśli akumulator ten przyzwyczajony założysz do innego moto z ładowaniem na 13,8V to niestety nie będzie ładowania akumulatora na odpowiednim poziomie ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Magda
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Śro 11:33, 26 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
potrzebuje pomocy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|