Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna www.zaplon.fora.pl
zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

programowalny moduł na 89C2051

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebek
Konstruktor +



Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Targ- Nowy Sącz

PostWysłany: Nie 22:17, 13 Lut 2011    Temat postu: programowalny moduł na 89C2051

Witam. Robił ktoś może moduł z tej stronki
???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebek
Konstruktor +



Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Targ- Nowy Sącz

PostWysłany: Nie 15:48, 20 Lut 2011    Temat postu:

Witam ponownie.
Problem polega na tym że silnik pochodzi z hondy cg czterotakt jednocylindrowy(125) zapłon bateryjny , po podłączeniu modułu z kawasaki bn 125 (to samo rozwiązanie)
silnik z oporem wkręca się na obroty przy czym strzela w gaźnik
Zamawiałem chiński moduł ale moto w ogóle nie gadało (brak iskry)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodyl
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 16:05, 20 Lut 2011    Temat postu:

w mikroprocesorowych układach zapłonowych .. praktycznie Masz dowolność działania ustalasz kształt krzywej ... punkt wyprzedzenia znacznika impulsatora(wypustka na magnecie) i zawsze działa zrobiłem(jestem w trakcie uruchamiania) na PIC16F628 -- bardzo mały pobór prądu co ma znaczenie jeśli zastosuje ten układ w motocyklu crossowym gdzie nie ma uzwojenia statora odpowiadającego za ładowanie akumulatora..światła więc energie do zasilania CDI muszę pozyskiwać z cewki ładującej kondensator w CDI

poszukaj podobnego silnika tutaj [link widoczny dla zalogowanych] tabele pozycja 25-27 i skopiuj krzywą wyprzedzacza możesz odręcznie nawet narysuj sobie wykres pomaga w porównaniach


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krokodyl dnia Śro 11:53, 23 Lut 2011, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin