|
www.zaplon.fora.pl zap³ony w motocyklu cdi diagnostyka uk³adów zap³onowych ignition schemat
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Gany
Aktywny forumowicz
Do³±czy³: 13 Sie 2011
Posty: 11
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Szczecinek
|
Wys³any: Sob 18:07, 13 Sie 2011 Temat postu: Problem z zap³onem husqvarna 610 |
|
|
Witam
Motocykl: Husqvarna 610cc SM 1999r
Problem jest nastepujacy- z g³upoty kolegi upali³em modu³ zap³onowy w owym motorze(minus podpiety gdzies pod plastik). Postanowi³em zrobic maly eksperyment i podlaczylem modul od chinskich skuterow(ten taki z potencjometrem od wyprzedzenia ) Efekt- moto ciêzko ale odpala, obroty chaotyczne, na wolnych gasnie -trzeba go lekko podtrzymywac -caly czas kicha prycha, czesto cofa do gaznika (i czasem strzeli w wydech ale to mozliwe ze z nadmiaru zgromadzonej w kolektorze wyd. nieprzepalonej benzyny) . Próba krecenia potencjometrem w module na marne , zmiany niezauwa¿alne(mo¿liwe ¿e uszkodzony?). Wydaje mi sie ze ze iskra jest za szybko , jako ze regulacja w module nie dziala posunalem sie o lekki wybryk i postanowilem przesunac krzywke od zaplonu przy magnecie(nie posiadala zadnej regulacji wiec zrobilem tzw "fasolki"). Caly czas metoda prob i bledow - spuszczanie oleju odkrecanie pokrywy przesuniecie o milimetr skrecanie odpalenie i tak w koncu doszedlem ze odpala szybciej niz na poczatku, dalej strzela w gaznik, dalej kaszle -boje sie troche tak odpalac zeby mi korba dolem nie wyszla albo sie nie wygie³a. Jak myslicie jest jakas opcja zeby to zacze³o poprawnie pracowac? Dodam ¿e jestem totalnym laikiem, pojecia o jakims wyprzedzeniu zaplonu czy nieprostoliniowej charakterystyce modulu sa mi troche obce., moze cos pomo¿e -dam link do servisówki
[www]. redbikepix . com/files/Husqvarna/
Husqvarna TE410-610e-TE610e-LT-SM610S workshop Manual - 1998-2000.pdf
Strasznie dziekuje za wszelak± pomoc. Pozdrawiam-Tomasz[/quote][/code]
FOTY:
[/img][/list]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gany dnia Nie 17:58, 14 Sie 2011, w ca³o¶ci zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
motodynamo
Konstruktor +++
Do³±czy³: 23 Kwi 2011
Posty: 199
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Wroc³aw
|
Wys³any: Sob 18:16, 13 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Witam
W chiñskim CDI nie ma praktycznie odczuwalnej regulacji jest minimalna .. Ty potrzebujesz wyprzedzenie od 5 do ponad 30 stopni = chiñskie CDI nie ma szans na poprawne dzia³anie napisz jakie oznaczenia CDI akurat w tych rocznikach by³y du¿e zmiany husqvarna zmienia³a w³a¶ciciela
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Gany
Aktywny forumowicz
Do³±czy³: 13 Sie 2011
Posty: 11
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Szczecinek
|
Wys³any: Sob 18:42, 13 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Dziêki za odp.
h t t p ://husky610sm.perso.neuf.fr/husky610/cdi.htm
Mam dok³adnie taki modu³
tutaj translator
h t t p ://translate.google.pl/#fr|pl|noir%2Fblanc-masse
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gany dnia Sob 18:44, 13 Sie 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Dawid
Konstruktor +++++
Do³±czy³: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Radziechowy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Gany
Aktywny forumowicz
Do³±czy³: 13 Sie 2011
Posty: 11
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Szczecinek
|
Wys³any: Nie 17:55, 14 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Witam
temat zaktualizowany[dodane foty]. Czekam na pomoc.Dziêkuje.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
sebek
Konstruktor +
Do³±czy³: 10 Lut 2011
Posty: 126
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Nowy Targ- Nowy S±cz
|
Wys³any: Nie 21:15, 14 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Witam.Czego¶ tutaj nie kapuje , boisz sie ¿eby ci korby nie uszkodzi³o a bawisz w eksperymenty .
Poka¿ foty magneta, wa³ jest podparty na ³o¿ysku ?? Pamiêtaj ¿e to jest wywa¿ane ustrojstwo i po ingerencji w budowê nale¿y to wywa¿yæ. Jaki masz cel ??
Nie ³atwiej kupiæ u¿ywkê i zamiast siê denerwowaæ polataæ na gumie ??
Nie odbierz mnie ¼le
Spróbuj zamieniæ miejscami przewody od impulsatora (o ile jest taka mo¿liwo¶æ)
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sebek dnia Nie 21:18, 14 Sie 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Gany
Aktywny forumowicz
Do³±czy³: 13 Sie 2011
Posty: 11
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Szczecinek
|
Wys³any: Nie 22:05, 14 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Witam,
dzieki za odp. No tak, probuje to zrobic tanim kosztem a experyment jest typu ryzyk fizyk. Foty magneta? da³em przeciez foty s± w 1 po¶cie?:)Czy wa³ na ³ozysku? hmm chyba kazdy moto wyczynowy ma na ³ozysku (nie wiem , chyba ze sie nie znam).
Uzywke ciêzko dostaæ, jak sam wiesz jest to malo popularny motor, ciezko w ogole dostac modul do husqvarny a nie wspomne o roczniku 99. Próbuje to zrobic na tym chinskim module gdyz nowy kosztuje 700z³ a kumpel ktory ma honde xl 600 tez singiel podlaczyl taki sam modul i lata do tej pory takze korci ^^. przewody zmienia³em i nic to nie dalo (tzn jak zmienilem to w ogole nie chcial odpalic)
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
motodynamo
Konstruktor +++
Do³±czy³: 23 Kwi 2011
Posty: 199
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Wroc³aw
|
Wys³any: Nie 22:42, 14 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Witam .. XL bêdzie jako¶ chodzi³ .. jako¶!! Ale nie wysilony silnik husqvqrny ..! Fajny motorek ...jednak pod³±czanie nic to nie da . musisz mieæ CDI z przyspieszaczem ! Pytanie czy Masz mo¿e stare uszkodzone CDI ???
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Gany
Aktywny forumowicz
Do³±czy³: 13 Sie 2011
Posty: 11
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Szczecinek
|
Wys³any: Pon 0:34, 15 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Tak, mam stare CDI . Znasz mo¿e kogo¶ kto to mo¿e naprawiæ? te pytanie jest typu czy uratujesz me zycie... wiecie chlopaki nie ma to jak kupic motor i tylko sie raz przejechaæ....bo puki co to moge jezdzic ale..szmatk± po baku...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
sebek
Konstruktor +
Do³±czy³: 10 Lut 2011
Posty: 126
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Nowy Targ- Nowy S±cz
|
Wys³any: Pon 9:18, 15 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Czyli nie podparte Nie zauwa¿y³em wczoraj , mam chyba dla Ciebie rozwi±zanie tylko muszê poszukaæ na kompie
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Gany
Aktywny forumowicz
Do³±czy³: 13 Sie 2011
Posty: 11
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Szczecinek
|
Wys³any: Pon 13:17, 15 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Z tym podparciem to nie mam pojecia , w 1 poscie dalem servisowke tam powinno byc pokazane . Anyway niecierpliwie czekam na Twoje wskazowki ))
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
sebek
Konstruktor +
Do³±czy³: 10 Lut 2011
Posty: 126
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Nowy Targ- Nowy S±cz
|
Wys³any: Nie 16:16, 21 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Napisz przyjacielu jak masz pod³±czone przewody albo foty wstaw normalne bo ciê¿ko siê po³apaæ w tym. Co¶ bêdziemy radziæ na ten problem.
Przeczyta³em Twój temat na innym forum , powiem Ci ¿e ostatnio mia³em identyczny problem tzn przy próbie odpalania moto silnik stawa³ w miejscu , jak ju¿ zapali³ przy pomocy respiratora to parska³ , nie równe obroty , k³êby czarnego dymu z wydechu , przepatrzy³em rozrzad ustawi³em wedle biblii (wcze¶niej by³ o 180przestawiony) i co to samo no to dalej ga¼nik (membrana siê nie podnosi³a) poprawi³em na koniec po³±czenia chiñskiego modu³u i moto zapali³o na tyka i wszystko ok by³o
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sebek dnia Nie 16:33, 21 Sie 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Gany
Aktywny forumowicz
Do³±czy³: 13 Sie 2011
Posty: 11
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Szczecinek
|
Wys³any: Pon 18:13, 22 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Hey
Kable mam tak naplatane ze ciezko by bylo to fotorelacjonowac .
ZNalazlem modul na allegro
[link widoczny dla zalogowanych]
i sie okazalo ze kolega ma taki i mi go dzis pozyczy ale znow problem w tym ze nie wiem jakie on ma wyj¶cia. MAm przed sob± manuala od TE 1999 i w manualu jest pokazane 8 kabli a tu ewidentnie jest 7 i znow wielki znak zapytania
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
sebek
Konstruktor +
Do³±czy³: 10 Lut 2011
Posty: 126
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Nowy Targ- Nowy S±cz
|
Wys³any: Czw 9:31, 25 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
To trzeba odpl±taæ zrobiæ ³adnie zdjêcie , w manualu odszukaj schemat i wklej go tutaj .
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
|
fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|