Forum www.zaplon.fora.pl Strona G³ówna www.zaplon.fora.pl
zap³ony w motocyklu cdi diagnostyka uk³adów zap³onowych ignition schemat
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

Problem z zap³onem husqvarna 610

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona G³ówna -> Diagnostyka uk³adów zap³onowych CDI IGNITION elektronika w silniku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Gany
Aktywny forumowicz



Do³±czy³: 13 Sie 2011
Posty: 11
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Szczecinek

PostWys³any: Sob 18:07, 13 Sie 2011    Temat postu: Problem z zap³onem husqvarna 610

Witam
Motocykl: Husqvarna 610cc SM 1999r
Problem jest nastepujacy- z g³upoty kolegi upali³em modu³ zap³onowy w owym motorze(minus podpiety gdzies pod plastik). Postanowi³em zrobic maly eksperyment i podlaczylem modul od chinskich skuterow(ten taki z potencjometrem od wyprzedzenia ) Efekt- moto ciêzko ale odpala, obroty chaotyczne, na wolnych gasnie -trzeba go lekko podtrzymywac -caly czas kicha prycha, czesto cofa do gaznika (i czasem strzeli w wydech ale to mozliwe ze z nadmiaru zgromadzonej w kolektorze wyd. nieprzepalonej benzyny) . Próba krecenia potencjometrem w module na marne , zmiany niezauwa¿alne(mo¿liwe ¿e uszkodzony?). Wydaje mi sie ze ze iskra jest za szybko , jako ze regulacja w module nie dziala posunalem sie o lekki wybryk i postanowilem przesunac krzywke od zaplonu przy magnecie(nie posiadala zadnej regulacji wiec zrobilem tzw "fasolki"). Caly czas metoda prob i bledow - spuszczanie oleju odkrecanie pokrywy przesuniecie o milimetr skrecanie odpalenie i tak w koncu doszedlem ze odpala szybciej niz na poczatku, dalej strzela w gaznik, dalej kaszle -boje sie troche tak odpalac zeby mi korba dolem nie wyszla albo sie nie wygie³a. Jak myslicie jest jakas opcja zeby to zacze³o poprawnie pracowac? Dodam ¿e jestem totalnym laikiem, pojecia o jakims wyprzedzeniu zaplonu czy nieprostoliniowej charakterystyce modulu sa mi troche obce., moze cos pomo¿e -dam link do servisówki

[www]. redbikepix . com/files/Husqvarna/

Husqvarna TE410-610e-TE610e-LT-SM610S workshop Manual - 1998-2000.pdf

Strasznie dziekuje za wszelak± pomoc. Pozdrawiam-Tomasz[/quote][/code]

FOTY:



[/img][/list]


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gany dnia Nie 17:58, 14 Sie 2011, w ca³o¶ci zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
motodynamo
Konstruktor +++



Do³±czy³: 23 Kwi 2011
Posty: 199
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Wroc³aw

PostWys³any: Sob 18:16, 13 Sie 2011    Temat postu:

Witam
W chiñskim CDI nie ma praktycznie odczuwalnej regulacji jest minimalna .. Ty potrzebujesz wyprzedzenie od 5 do ponad 30 stopni = chiñskie CDI nie ma szans na poprawne dzia³anie napisz jakie oznaczenia CDI akurat w tych rocznikach by³y du¿e zmiany husqvarna zmienia³a w³a¶ciciela


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Gany
Aktywny forumowicz



Do³±czy³: 13 Sie 2011
Posty: 11
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Szczecinek

PostWys³any: Sob 18:42, 13 Sie 2011    Temat postu:

Dziêki za odp.
h t t p ://husky610sm.perso.neuf.fr/husky610/cdi.htm
Mam dok³adnie taki modu³
tutaj translator
h t t p ://translate.google.pl/#fr|pl|noir%2Fblanc-masse


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gany dnia Sob 18:44, 13 Sie 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Dawid
Konstruktor +++++



Do³±czy³: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Radziechowy

PostWys³any: Sob 20:05, 13 Sie 2011    Temat postu:

NIe nie ma czego¶ takiego mam dok³adnie taki modu³ , zrób foty magneta i modu³u albo temat wyl±duje w koszu!! Czytaj regulamin http://www.zaplon.fora.pl/diagnostyka-ukladow-zaplonowych-cdi-ignition-elektronika-w-silniku,25/szablon-tematu-czytaj-przed-zalozeniem-tematu,211.html .

Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dawid dnia Sob 20:06, 13 Sie 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Gany
Aktywny forumowicz



Do³±czy³: 13 Sie 2011
Posty: 11
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Szczecinek

PostWys³any: Nie 17:55, 14 Sie 2011    Temat postu:

Witam
temat zaktualizowany[dodane foty]. Czekam na pomoc.Dziêkuje.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
sebek
Konstruktor +



Do³±czy³: 10 Lut 2011
Posty: 126
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 5 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Nowy Targ- Nowy S±cz

PostWys³any: Nie 21:15, 14 Sie 2011    Temat postu:

Witam.Czego¶ tutaj nie kapuje , boisz sie ¿eby ci korby nie uszkodzi³o a bawisz w eksperymenty .
Poka¿ foty magneta, wa³ jest podparty na ³o¿ysku ?? Pamiêtaj ¿e to jest wywa¿ane ustrojstwo i po ingerencji w budowê nale¿y to wywa¿yæ. Jaki masz cel ??
Nie ³atwiej kupiæ u¿ywkê i zamiast siê denerwowaæ polataæ na gumie ??
Nie odbierz mnie ¼le Wink
Spróbuj zamieniæ miejscami przewody od impulsatora (o ile jest taka mo¿liwo¶æ)


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sebek dnia Nie 21:18, 14 Sie 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Gany
Aktywny forumowicz



Do³±czy³: 13 Sie 2011
Posty: 11
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Szczecinek

PostWys³any: Nie 22:05, 14 Sie 2011    Temat postu:

Witam,
dzieki za odp. No tak, probuje to zrobic tanim kosztem a experyment jest typu ryzyk fizyk. Foty magneta? da³em przeciez foty s± w 1 po¶cie?:)Czy wa³ na ³ozysku? hmm chyba kazdy moto wyczynowy ma na ³ozysku Grin(nie wiem , chyba ze sie nie znam).
Uzywke ciêzko dostaæ, jak sam wiesz jest to malo popularny motor, ciezko w ogole dostac modul do husqvarny a nie wspomne o roczniku 99. Próbuje to zrobic na tym chinskim module gdyz nowy kosztuje 700z³ a kumpel ktory ma honde xl 600 tez singiel podlaczyl taki sam modul i lata do tej pory takze korci ^^. przewody zmienia³em i nic to nie dalo (tzn jak zmienilem to w ogole nie chcial odpalic)


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
motodynamo
Konstruktor +++



Do³±czy³: 23 Kwi 2011
Posty: 199
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Wroc³aw

PostWys³any: Nie 22:42, 14 Sie 2011    Temat postu:

Witam .. XL bêdzie jako¶ chodzi³ .. jako¶!! Ale nie wysilony silnik husqvqrny ..! Fajny motorek ...jednak pod³±czanie nic to nie da . musisz mieæ CDI z przyspieszaczem ! Pytanie czy Masz mo¿e stare uszkodzone CDI ???

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Gany
Aktywny forumowicz



Do³±czy³: 13 Sie 2011
Posty: 11
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Szczecinek

PostWys³any: Pon 0:34, 15 Sie 2011    Temat postu:

Tak, mam stare CDI . Znasz mo¿e kogo¶ kto to mo¿e naprawiæ? te pytanie jest typu czy uratujesz me zycie... wiecie chlopaki nie ma to jak kupic motor i tylko sie raz przejechaæ....bo puki co to moge jezdzic ale..szmatk± po baku...

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
sebek
Konstruktor +



Do³±czy³: 10 Lut 2011
Posty: 126
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 5 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Nowy Targ- Nowy S±cz

PostWys³any: Pon 9:18, 15 Sie 2011    Temat postu:

Czyli nie podparte Wink Nie zauwa¿y³em wczoraj , mam chyba dla Ciebie rozwi±zanie tylko muszê poszukaæ na kompie

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Gany
Aktywny forumowicz



Do³±czy³: 13 Sie 2011
Posty: 11
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Szczecinek

PostWys³any: Pon 13:17, 15 Sie 2011    Temat postu:

Z tym podparciem to nie mam pojecia , w 1 poscie dalem servisowke tam powinno byc pokazane . Anyway niecierpliwie czekam na Twoje wskazowki Happy))

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
sebek
Konstruktor +



Do³±czy³: 10 Lut 2011
Posty: 126
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 5 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Nowy Targ- Nowy S±cz

PostWys³any: Nie 16:16, 21 Sie 2011    Temat postu:

Napisz przyjacielu jak masz pod³±czone przewody albo foty wstaw normalne bo ciê¿ko siê po³apaæ w tym. Co¶ bêdziemy radziæ na ten problem.
Przeczyta³em Twój temat na innym forum , powiem Ci ¿e ostatnio mia³em identyczny problem tzn przy próbie odpalania moto silnik stawa³ w miejscu , jak ju¿ zapali³ przy pomocy respiratora to parska³ , nie równe obroty , k³êby czarnego dymu z wydechu , przepatrzy³em rozrzad ustawi³em wedle biblii (wcze¶niej by³ o 180przestawiony) i co to samo no to dalej ga¼nik (membrana siê nie podnosi³a) poprawi³em na koniec po³±czenia chiñskiego modu³u i moto zapali³o na tyka i wszystko ok by³o


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sebek dnia Nie 16:33, 21 Sie 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Gany
Aktywny forumowicz



Do³±czy³: 13 Sie 2011
Posty: 11
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Szczecinek

PostWys³any: Pon 18:13, 22 Sie 2011    Temat postu:

Hey
Kable mam tak naplatane ze ciezko by bylo to fotorelacjonowac .
ZNalazlem modul na allegro
[link widoczny dla zalogowanych]

i sie okazalo ze kolega ma taki i mi go dzis pozyczy ale znow problem w tym ze nie wiem jakie on ma wyj¶cia. MAm przed sob± manuala od TE 1999 i w manualu jest pokazane 8 kabli a tu ewidentnie jest 7 i znow wielki znak zapytania


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
sebek
Konstruktor +



Do³±czy³: 10 Lut 2011
Posty: 126
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 5 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Nowy Targ- Nowy S±cz

PostWys³any: Czw 9:31, 25 Sie 2011    Temat postu:

To trzeba odpl±taæ zrobiæ ³adnie zdjêcie , w manualu odszukaj schemat i wklej go tutaj .

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Gany
Aktywny forumowicz



Do³±czy³: 13 Sie 2011
Posty: 11
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Szczecinek

PostWys³any: Pi± 1:23, 26 Sie 2011    Temat postu:

No Panowie, próbujecie mi pomoc a przeciez odpowiedz jest w innym temacie na tym wlasnie forum Happy(moja gafa)
http://www.zaplon.fora.pl/diagnostyka-ukladow-zaplonowych-cdi-ignition-elektronika-w-silniku,25/wylacznik-zaplonu,68.html

Postaram sie to jutro pod³±czyæ, jutro napisze jakie efekty.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona G³ówna -> Diagnostyka uk³adów zap³onowych CDI IGNITION elektronika w silniku Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach

fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin