|
www.zaplon.fora.pl zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
trojakandrzej
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:06, 01 Sie 2010 Temat postu: problem z suzuki dr 125 |
|
|
Mam suzuki dr 125 ale też problem
na zimno uruchamia bez problemu , przejadę do 500m lub na postoju się lekko zagrzeje i, jak trzymany na obrotach to dłużej, po tym gaśnie. i nie mogę odpalić . Wymieniłem :świecę przewód WN i fajka, to na nowe, cewkę WN na inną używaną, moduł CDI na inny używany, lewą pokrywę silnika komplet gdzie jest impulsator i cewki . No i nic się nie zmieniło nadal tn sam problem . Nie wymieniłem regulatora napięcia ale już kupiłem od SEBA-MOTOR i niebawem wymienię. Ale narazie załamka . Silnik góra zrobiona tłok woser, pierścienie szlif, prowadnice i uszczelniacze zaworów, luz zaworów ustawiony. Jeszcze poczytam o gażniku i posprawdzam poziom i dysze.
Jeśli ktoś może mi pomóc to proszę o podpowiedzi i sugestie.
Dzięki za pomoc :
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krokodyl
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 23:27, 02 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Praktycznie wszystko co związane z elektryką wymieniłeś .. regulator napięcia nie ma wpływu ma zapłon- -prawdopodobnie coś rozszczelnia się pod wpływem temperatury (gażnik....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 7:51, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Pewnie kolega ma rację ale wyczytałęm że przy zapłonie CDI napięcie podawane jest z cewki przez regulator na moduł. Czy to nie może być powodem zaburzeń w pracy, element (regulator napięcia) się podgrzewa i po kilku chwilach wprowadza przebicia , lub skoki napięcia zaburzające pracę układu zapłonowego. Chciałbym mieć pewność że zrobiłem wszystko z elektryką poprawnie. Górę silnika zrobiłem wcześniej a objawy były przed remontem takie same (dlatego myślę że mechanicznie nic nie popsułęm). Jak upewnie się że elektryka sprawdzona i działa , rozbiorę po raz kolejny gaźnik.
dzięki za odpowiedź.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krokodyl
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 20:12, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Jest to pewne ,że CDI oraz zasilanie CDI nie ma związku z zasilaniem akumulatora .. nie ma związku z regulatorem napięcia ... to zupełnie oddzielne obwody!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
trojakandrzej
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:09, 14 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
I dzięki jednoznacznej podpowiedzi , skierowałem dalsze prace w kirunku gaźnika . I udało się motorek chodzi , jeszcze słabo zchodzi z obrotów ale jestem zadowolony. Dzięki za pomoc!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|