|
www.zaplon.fora.pl zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hold
Operator forum +
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Krasnegostawu
|
Wysłany: Czw 19:59, 28 Kwi 2011 Temat postu: Problem z modułem DT125LC |
|
|
Witam
Na prośbę kolegi zakładam temat i proszę o pomoc.
A mianowicie jest problem z modułem prawdopodobnie bo silnik gubi iskrę a jak daje to daję bardzo słabą i do modułu dochodzi 12V a wychodzi na cewkę 3-4V czyli prawie nic. Wnioskuję że to wina modułu zapłonowego i mam pytanie czy ten o to moduł z naszej stronki będzie dobrze chodził zamiast oryginalnego ???
[link widoczny dla zalogowanych]
czy będzie trzeba zmieniać wartość elementów ??Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Konstruktor +++++
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy
|
Wysłany: Czw 20:34, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
tak będzie chodził , jakiś kolego go do mbx wsadzał na forum i chodziło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hold
Operator forum +
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Krasnegostawu
|
Wysłany: Czw 20:41, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
a nie ma znaczenia napięcia na cewkach i rezystancja impulsatora, cewki???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Konstruktor +++++
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy
|
Wysłany: Czw 20:43, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
raczej nie powinno być , spróbuj to przecież więcej niż 8-10zł cie nie wyniesie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hold
Operator forum +
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Krasnegostawu
|
Wysłany: Czw 20:54, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
a i nie wiecie czy w tej DT125LC jest zmienny kąt wyprzedzenia zapłonu czy stały ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Konstruktor +++++
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy
|
Wysłany: Czw 22:07, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Tam będzie raczej zwykłe CDI ze prostym opóźniaczem kata tak jak ten schemat,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hold
Operator forum +
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Krasnegostawu
|
Wysłany: Nie 15:04, 01 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Cytat: | prostym opóźniaczem kata tak jak ten schemat, |
jaki schemat ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Konstruktor +++++
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy
|
Wysłany: Nie 17:31, 01 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] ten kondek i rezystor na wejściu impulsatora
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|