Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna www.zaplon.fora.pl
zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Podłączenie obrotomierza problem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Pią 14:49, 14 Sty 2011    Temat postu: Podłączenie obrotomierza problem

Witam.
Jestem w posiadaniu takiego obrotomierza lecz nie wiem z jakiego jest on modelu motocykla i z tad wynika problem z podłączeniem
Może ktoś wie z jakiego motocykla on pochodzi bądź który kabel jest od czego

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodyl
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 0:11, 15 Sty 2011    Temat postu:

jeśli można rozebrać .... to .. przy niewielkim doświadczeniu z elektroniką ,, zorientujesz się .... na wejściu zasilania po między plus i masą najczęściej jest kondensator elektrolityczny ...natomiast wejście impulsów szeregowo z kondensatorem ...... masa najczęściej jest to większa ścieżka .. na druku ....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Macik
Forumowicz



Dołączył: 08 Mar 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lędziny

PostWysłany: Pon 22:06, 14 Mar 2011    Temat postu:

Mam bardzo podobny do tego jest to 4t 50cm, czyli dało by rade przerobić to by działało pod 2t? Rozbiorę chyba mój i porobię zdjęcia

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Macik dnia Pon 22:06, 14 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Pon 22:10, 14 Mar 2011    Temat postu:

heh ten już dawno działa Grin http://www.youtube.com/watch?v=YR2RImGtwnI
To z jakiegoś suzuki było ważne aby zliczał impulsy z cewki zapłonowej i będzie działał w 2t.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodyl
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 22:58, 14 Mar 2011    Temat postu:

Dawid napisał:
heh ten już dawno działa Grin http://www.youtube.com/watch?v=YR2RImGtwnI
To z jakiegoś suzuki było ważne aby zliczał impulsy z cewki zapłonowej i będzie działał w 2t.
generator 4000RPM rozumiem Idea jak rozwiazałeś kwestie zasilania CDI ?? Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Pon 23:06, 14 Mar 2011    Temat postu:

Mam na ścianie w warsztacie zasilacz 12v 10A z 2 odczepami ... Z jednego zasilałem trafek 12/220 do modułu cdi, generator i obrotomierz z zasilacza stabilizowanego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodyl
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 23:23, 14 Mar 2011    Temat postu:

pomysłowy jesteś Happy ale właśnie takie patenty są najlepsze Happy zrobiłem przenośny tester ale zastosowałem prymitywniejszy układ po prostu rezystory szeregowo z sieciowym zasilaniem Happy też działa do skalowania(kalibracji) generatora dobrze jest użyć częstotliwościomierza .. wymyśle jak zamieścić programy mam cały zestw generator .. oscyloskopy .. wszystko na PC działa na karcie dzwiękowej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Pon 23:35, 14 Mar 2011    Temat postu:

Ten oscyloskop pod PC do karty dźwiękowej się nadaje do czego s (chodzi mi o kit AVT) ? Chyba że pan mówi o innym.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodyl
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 23:41, 14 Mar 2011    Temat postu:

nie wszystko bezpłatne .... tylko karta ... jeśli oscyloskop dla Ciebie to tylko tani analogowy najlepiej 2 kanałowy i w zupełności wystarcza cyfrowe tak!! ale te drogie po wyżej 1500 PLN po nizej tej kwoty tylko analogowe Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin