Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna www.zaplon.fora.pl
zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Piaggio Vespa LX 50 2t - Obrak iskry po wymianie cewkomodułu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fran_as




Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 9:48, 26 Sie 2014    Temat postu: Piaggio Vespa LX 50 2t - Obrak iskry po wymianie cewkomodułu

Witam,
mam problem z vespą lx50 2t z roku 2005. Jakiś czas temu żonie skuter odmówił posłuszeństwa. Podobno po próbach z kopniaka odpalił jeszcze na chwile ale na niskich obrotach i padł całkiem. Okazało się z nie ma iskry. I tutaj zaczynają się moje problemy. Na początek sprawdziłem iskre na innej świecy miałem tylko (na 100% działające) świece z innych motocykli, jedna z etz 150 (iskra), druga zupełnie nowa irydowa NGK z kawasaki z750 na żadnej nic. Przewód wysokiego napięcia tez z etz na chwile zmieniony i także bez zmian. Sprawdziłem miernikiem wtyki do cewkomodułu i na 3 stykach pojawaia się kolejno: Masa, stacyjka i impulsator. Masa ze stacyjka jest zmostkowana jak stacyjka nie jest włączona, po przekręceniu pojawia się jakieś napięcie. Impulsator daje jakieś napięcie chwilowe po ruszeniu kopniakiem. Kupiłem cewkomoduł ale po jego zmianie nadal iskra nie wróciła... Ktoś mi powiedział ze uszkodzony impulsator może dawać napięcie ale będzie zły amperaż. Rozmontowałem impulsator (wszystko było zasmarkane olejem który kiedyś kapał z dozownika). Wszystko wyczyszczone, dzisiaj doszedł kurier z nowym impulsatorem i po zmianie nadal brak iskry. (sprawdzałem tylko ze starym cewkomodułem, nowy odesłałem do sklepu). I teraz troche mi się pomysły skończyły... Ostatni element to chyba stacyjka... Czy jest jakiś sposób żeby ominąć zapłon ze stacyjki i sprawdzić czy tam coś nie gra? Czy może problem może leżeć gdzie indziej? Jakiś regulator napięcia czy może jakiś bezpiecznik od tego konkretnie? Z góry dzięki za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Wto 17:26, 02 Wrz 2014    Temat postu:

Pisz na forum motocdi.com

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin