|
www.zaplon.fora.pl zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebek
Konstruktor +
Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Targ- Nowy Sącz
|
Wysłany: Czw 18:30, 15 Wrz 2011 Temat postu: Piaggio beverly 500 |
|
|
Witam.
Mam pytanie odnośnie ładowania, ładowanie pojawia się przy około 2tyś obr.
Potem jest już ok.
W manualu jest podane że przy 5tys ma być miedzy 14 a 15 V przy zgaszonych światłach i tak też jest .
Poprzedni macher coś spawał przy moto i zapomniał odłączyć aku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Może ktoś wyjaśnić po co dwie masy i dwa "plusy"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arkadiustr
Aktywny forumowicz ++
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gostynin
|
Wysłany: Sob 23:23, 17 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Żeby choć spróbować odpowiedzieć na Twoje pytanie, musielibyśmy wiedzieć gdzie dalej wędrują przewody od kostki znajdującej się w motocyklu. Być może chodzi po prostu o zwiększenie przekroju przewodów lub o dokładniejszy pomiar napięcia na akumulatorze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motodynamo
Konstruktor +++
Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 9:19, 19 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
arkadiustr napisał: | Żeby choć spróbować odpowiedzieć na Twoje pytanie, musielibyśmy wiedzieć gdzie dalej wędrują przewody od kostki znajdującej się w motocyklu. Być może chodzi po prostu o zwiększenie przekroju przewodów lub o dokładniejszy pomiar napięcia na akumulatorze. |
właśnie o przewody rozbija się problem z tym ,ze odwrotnie zmniejszyć średnicę trzeba ! aby więcej zwojów zmieściło się na korpusie statora... napięcie na uzwojeniu statora jest można przyjąć wprost proporcjonalne do obrotów i do ilości zwojów . czyli obrotów nie zwiększymy .. natomiast ilość zwojów tak ... owszem teoretycznie mniejszy przekrój to większa rezystancja ale w ogólnym bilansie strat i zysków wychodzimy na plus
bez przewijania nic nie zrobisz..! tak założył konstruktor .. większości to nie przeszkadza.. jednak jak trafi się perfekcjonista .. robi się problem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arkadiustr
Aktywny forumowicz ++
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gostynin
|
Wysłany: Wto 16:11, 20 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Autorowi pytania nie chodzi o drut nawojowy, a o przewód "plusowy" i "minusowy" wychodzący z regulatora. Dwa przewody połączone równolegle, to prawie podwojony przekrój poprzeczny pojedynczej linki. Tak robione jest połączenie alternatora w niektórych samochodach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebek
Konstruktor +
Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Targ- Nowy Sącz
|
Wysłany: Pią 20:30, 23 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Witam.Zamieszczam schemat połączeń może to rozjaśni sprawę
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|