Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna www.zaplon.fora.pl
zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Piaggio beverly 500

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebek
Konstruktor +



Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Targ- Nowy Sącz

PostWysłany: Czw 18:30, 15 Wrz 2011    Temat postu: Piaggio beverly 500

Witam.
Mam pytanie odnośnie ładowania, ładowanie pojawia się przy około 2tyś obr.
Potem jest już ok.
W manualu jest podane że przy 5tys ma być miedzy 14 a 15 V przy zgaszonych światłach i tak też jest .
Poprzedni macher coś spawał przy moto i zapomniał odłączyć aku.

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Może ktoś wyjaśnić po co dwie masy i dwa "plusy"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arkadiustr
Aktywny forumowicz ++



Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gostynin

PostWysłany: Sob 23:23, 17 Wrz 2011    Temat postu:

Żeby choć spróbować odpowiedzieć na Twoje pytanie, musielibyśmy wiedzieć gdzie dalej wędrują przewody od kostki znajdującej się w motocyklu. Być może chodzi po prostu o zwiększenie przekroju przewodów lub o dokładniejszy pomiar napięcia na akumulatorze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motodynamo
Konstruktor +++



Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 9:19, 19 Wrz 2011    Temat postu:

arkadiustr napisał:
Żeby choć spróbować odpowiedzieć na Twoje pytanie, musielibyśmy wiedzieć gdzie dalej wędrują przewody od kostki znajdującej się w motocyklu. Być może chodzi po prostu o zwiększenie przekroju przewodów lub o dokładniejszy pomiar napięcia na akumulatorze.


właśnie o przewody rozbija się problem z tym ,ze odwrotnie Happy zmniejszyć średnicę trzeba ! aby więcej zwojów zmieściło się na korpusie statora... napięcie na uzwojeniu statora jest można przyjąć wprost proporcjonalne do obrotów i do ilości zwojów Happy . czyli obrotów nie zwiększymy .. Happy natomiast ilość zwojów tak ... owszem teoretycznie mniejszy przekrój to większa rezystancja ale w ogólnym bilansie strat i zysków wychodzimy na plus Happy

bez przewijania nic nie zrobisz..! tak założył konstruktor .. większości to nie przeszkadza.. jednak jak trafi się perfekcjonista .. robi się problem Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arkadiustr
Aktywny forumowicz ++



Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gostynin

PostWysłany: Wto 16:11, 20 Wrz 2011    Temat postu:

Autorowi pytania nie chodzi o drut nawojowy, a o przewód "plusowy" i "minusowy" wychodzący z regulatora. Dwa przewody połączone równolegle, to prawie podwojony przekrój poprzeczny pojedynczej linki. Tak robione jest połączenie alternatora w niektórych samochodach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebek
Konstruktor +



Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Targ- Nowy Sącz

PostWysłany: Pią 20:30, 23 Wrz 2011    Temat postu:

Witam.Zamieszczam schemat połączeń może to rozjaśni sprawę
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin