Sławek
Konstruktor ++
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lębork
|
Wysłany: Czw 0:07, 21 Kwi 2011 Temat postu: Modyfikacja połączeń prądnicy w WSK 175... |
|
|
Witam. Prądnice stosowane w WSK 175, były wyposażone w układ ładowania 12V lub 6V. Za ładowanie akumulatora w obu wersjach zawsze odpowiedzialne były dwie przeciwległe cewki. Dla 12V połączone szeregowo i zakończone dwoma żółtymi kablami. Dla 6V połączone równoległe (jednak dopiero za sprawą określonego położenia kluczyka w stacyjce) - zakończone trzema kabelkami. Są to następujące kolorki: brązowy (są z nim połączone obydwie cewki - przewód wspólny), niebieski (z cewki o niższym amperażu) oraz żółty (z cewki o wyższym amperażu).
Cewki ładowania, zarówno 12V i 6V, można z powodzeniem przystosować do pracy...jako bezpośrednie źródło energii dla układu zapłonowego. Wówczas należy wykorzystać je jako obwód pierwotny...iskrownika
Ale WSK 175 posiadały również i takie prądnice - iskrowniki:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sławek dnia Czw 15:56, 21 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|