Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna www.zaplon.fora.pl
zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM LC4 640 2004 brak iskry

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ossol




Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Goleniów

PostWysłany: Sob 12:34, 25 Lut 2012    Temat postu: KTM LC4 640 2004 brak iskry

Witam
Motorek zimuje w garażu i od czasu do czasu go odpalałem. Parę dni temu nie mogłem go odpalić, nie było iskry. Odkręciłem cewkę dałem jej masę bezpośredni z aku i iskra się pojawiła. Przeczyściłem mocowania cewki, skręciłem wszystko i motor chodził. Po paru godzinach ponownie próbowałem go odpalać i nic. Męczę się z nim kilka dni, przejrzałem wszystkie kostki i nie ma iskry. Po odłączeniu cewki od masy i ponownym przyłożeniu masy iskra się pojawia(jeden przeskok). Czyli tak jakby impulsator nawalił(tak mi się tylko wydaje). Od magneta wychodzą dwie wiązki, z jednej kabel zielony i biały, a z drugiej kabel czarno-żółty, czarno-czerwony oraz żółty. Które kable są od impulsatora i jaką powinny mieć oporność? Będę bardzo wdzięczny za pomoc bo już mi nerwy siadają.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodyl
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 12:48, 25 Lut 2012    Temat postu:

Witam

A więc bez nerwów zrób fotki instalacji tak aby poglądowo nadawały się na forum ... wyślij do Dawida na pocztę albo do mnie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodyl
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 10:08, 26 Lut 2012    Temat postu:








Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ossol




Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Goleniów

PostWysłany: Nie 11:43, 26 Lut 2012    Temat postu:

Koledzy jakieś sugestie??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebek
Konstruktor +



Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Targ- Nowy Sącz

PostWysłany: Nie 12:06, 26 Lut 2012    Temat postu:

Więc tak z tego co piszesz że iskra pojawia się na moment (miałem kiedyś identyczną sytuacje) u mnie uwalony był moduł .
Nie mówie że u Ciebie jest to samo
Za chwile poszukam manuala i podpowiem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ossol




Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Goleniów

PostWysłany: Pon 22:27, 27 Lut 2012    Temat postu:

Z serwisówki wyczytałem, że przewód zielony i biały idą od impulsatora. Czy wiecie jaka powinna być na nich oporność? Najdziwniejsze, że po podłączeniu do nich miernika nie ma wogóle przejścia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebek
Konstruktor +



Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Targ- Nowy Sącz

PostWysłany: Wto 22:00, 28 Lut 2012    Temat postu:

Podeślij linka do tej serwisówki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ossol




Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Goleniów

PostWysłany: Wto 23:11, 28 Lut 2012    Temat postu:

Nie mam linka bo już dawno mam na kompie tą serwisówkę. Mogę na maila podesłać. Tylko to jest taka ogólna serwisówka, nie do silnika. Niestety nigdzie nie znalazłem serwisówki silnika do Lc4 powyżej 2003 roku. Wszędzie są dostępne tylko 1998-2003. Ma może ktoś taką??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin