|
www.zaplon.fora.pl zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil_tbg
Dołączył: 11 Kwi 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: Pon 21:34, 11 Kwi 2011 Temat postu: KTM 620 LC4 SC 97r |
|
|
Witam, posiadam ktma 620 lc4 sc z 1997roku, przerabiam go właśnie na supermoto i udało mi się zdobyć silnik z ktm 660 smc 2003r no więc będzie przekładka i tutaj mam do was pytanie, jak wiadomo w 620 lc4 sc jest zapłon sem i cewko-moduł TM 14-05, natomiast w 660 smc jest stator kokusan i wychodzi z niego 6 kabelków (zielony i czerwony w jednej kostce, w drugiej kostce czerwono-czarny i biało-czerwony, a pojedynczo żółty i biały). Od czego są te kabelki, czy dałoby radę podłączyć to do TM 14-05 i regulatora?? Instalacja elektryczna jest bardzo podobna, oba silniki nie posiadają rozrusznika i akumulatora. W statorze sem jest 5 kabelków: zielony, czerwony i czarny idą do cewko-modułu a dwa żółte do regulatora napięcia. Proszę o pomoc!
fotosik .pl/pokaz_obrazek/db13e84f03f96c58 .html
fotosik .pl/pokaz_obrazek/11e4f04f9edb597d .html
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kamil_tbg dnia Pon 21:51, 11 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Konstruktor +++++
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy
|
Wysłany: Pon 21:35, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Wrzuć fotki i daj spacje w linkach np fotsik .pl coś takiego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krokodyl
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 22:30, 13 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Witam
Problem Masz ciekawy .. jest do zrobienia ale na początek CDI w wersji 660 to japooński kokusan .. natomiast do 1997 wkładany był szwedzki SEM Tm 1405 oraz inny stator
zrób więcej fotek lepszej jakości tak aby mogły służyć -jeśli Masz problem wyślij foty Dawidowi albo do mnie przez maila wkleimy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krokodyl dnia Śro 22:51, 13 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil_tbg
Dołączył: 11 Kwi 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: Czw 17:53, 14 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Witam,
czyli będę musiał zakupić CDI od 660 czy jednak właśnie da radę zrobić to w inny sposób? Ciężka sprawa żeby dostać te CDI.. Okej jutro zrobię dokładne zdjęcia i wyślę Wam na maila. Pozdro
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krokodyl
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 23:19, 15 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Witam
Wyciągasz zapłon TM 1405 .. on się nie przyda -- regulator Masz 1 fazowy więc zostaje -- teraz zadanie na początek pomierz oporności na wtyczkach
czerwony-zielony.....
biały-żółty.......
czerwony-czarny.....
i sprawdz ,ze żaden nie ma połączenia z masą silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil_tbg
Dołączył: 11 Kwi 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: Nie 19:02, 17 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Witam,
ok wyciągnąłem zapłon TM 14-05. Jeśli chodzi o pomiar rezystancji to wyszło tak:
czerwony-zielony -- 97,1 ohm
biały-żółty -- 0,8 ohm
czerwony-czarny -- 12,8 ohm
i żaden nie ma połączenia z masą silnika. Co dalej??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krokodyl
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 23:54, 17 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
W oryginale Masz na mikrokontrolerze CDI dla tego taka mała rezystancja czerwony-czarny .... umiesz zbudować CDI z kilku elementów ????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil_tbg
Dołączył: 11 Kwi 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: Pon 15:24, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
no ciężka sprawa żebym dał radę zbudować CDI.. Nigdy wcześniej się w takie rzeczy nie bawiłem. To nie wiem, może lepiej żebyś Ty zbudował mi takie CDI i wysłał do mnie. Może jakoś się dogadamy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krokodyl
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 17:47, 05 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Dostałem na priv info ,ze kupiłeś oryginalne CDI .. problem jest z ładowaniem [/quote]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil_tbg
Dołączył: 11 Kwi 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: Wto 21:09, 07 Cze 2011 Temat postu: KTM 620 LC4 SC 97r |
|
|
Tak udało mi się kupić oryginanle CDI od 660 smc. Motor pali, chodzi jak powinien. Tylko jest problem bo nie działają mi światła i kierunkowskazy. Dokładnie chodzi o biały i żółty kabelek. Podłączyłem je do regulatora napięcia ale to nic nie dało. Czy trzeba przerabiać jakoś instalacje? Bo wiadomo że instalacja w 660 smc trochę się różni od tej z 620 sc. Jak podłączyć te dwa kabelki?? pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krokodyl
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 0:05, 15 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
tutaj sprawa jest prosta ..dla normalnego elektryka ... problem największy rozwiązałeś ... wątpię aby ktoś na pamięć znał kolory przewodów we wszystkich wersjach KTM lc4 .. natomiast dla sprawnego elektryka amatora to kilka minut
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motodynamo
Konstruktor +++
Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 19:45, 20 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
wymiana silnika .. fajnie bo stary silnik do 97 r to raz przyspieszacz 2 stopniowy pracował w zakresach do 2800 RPM i gwałtownie przyspieszał po wyżej do 36ST co było szkodliwe dl kładu korbowego motocykl pracował zbyt twardo ...nowy silnik z zapłonem japońskim to już inna bajka też trzęsie ale już zbiera się miękko ...zastanawiam się nad włożeniem CDI z płynnym przyspieszaczem do starszej wersji .. oczywiście zostawić należało by stare magneto wymiana tylko CDI ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|