|
www.zaplon.fora.pl zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Forumowicz
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:21, 15 Sie 2012 Temat postu: KTM 380 stator SEM k11 - problem przy pomiarze |
|
|
Witam,
Posiadam KTM-a 380 EGS z 1999 roku.
Jest w nim zamontowany zapłon SEM K11
Jestem w trakcie robienia remontu motocykla i przy okazji pomierzyłem zgodnie z manualem rezystancję uzwojeń w statorze i mam pewne odchyłki.
W manualu napisane jest, że rezystancja między przewodami zielonym a czerwonym powinna wynosić 1,7k ohm.
U mnie wynosi 1930 ohm.
Pozostałe pomiary są ok i wynoszą:
żółty-żółty 1-0.9 ohm
czarny-zielony 170 ohm
czarny-czerwony 1760 ohm
Jaki wpływ na działanie zapłonu ma ten pomiar na przewodach zielony-czerwony?
Czy mam już szukać nowego statora czy się tym nie przejmować?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Konstruktor +++++
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy
|
Wysłany: Wto 0:24, 21 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Na forum motocdi.com proszę założyć ten temat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krokodyl
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 20:51, 26 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Temat już założony i dla informacji użytkowników ktm są testowany generatory zastępujące awaryjny stator działają na motocyklach KTM LC4 z zapłonami SEM TM 14-05 -- motocykle sprawują się dobrze odpala łatwiej jak na oryginale i mapa zapłonu do wyboru mają wbudowane nowe CDI - jeśli ktoś ma problem z KM proszę pytać Dawida w sprawie generatora
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krokodyl dnia Nie 20:51, 26 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Forumowicz
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 11:30, 24 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Mam prośbę ponieważ mam problem z regulacją moje KTM-a.
Ogólnie problem jest taki, że motocykl ciężko odpala i strzela w wydech przy schodzeniu z obrotów.
Dodatkowo dość głośno pracuje silnik.
Zapłon ustawiłem według zegara wkręconego w miejsce świecy co do milimetra.
Jednakże wszystko wskazuje na opóźniony zapłon.
Czy ktoś może mi wymienić wszystkie objawy opóźnionego zapłonu w motocyklu 2T?
Ja wiem, że ciężko odpala i strzela w tłumik. Ale czy silnik pracuje wtedy inaczej - głośniej?
I czy ktoś miał sytuacje, że ustawienie zapłonu według serwisówki - czyli GMP i pokrycie się dziurek na statorze i magnecie było jednak złe?
Dodam tylko że aby ustawić zapłon musiałem zrobić w mocowaniu statora z otworów fasolki ponieważ te w statorze mi nie wystarczyły.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Forumowicz
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 22:12, 30 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj dopadła mnie bardzo brzydka sytuacja.
Wyruszyłem na dziewiczy rejs motorem.
Zrobiłem jakieś 10km po czym zgasiłem silnik.
Niestety po 10 minutach już nie odpalił - wyglądało jak brak iskry.
Dopiero po ostygnięciu - 1h silnik odpalił.
Czy przy zapłonie SEM są jakieś części które mogą po nagrzaniu powodować brak iskry?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krokodyl
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 14:20, 01 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
tak .. stator lub CDI ... dla pewności wymień świece i przewód WN możliwe ,że tutaj będzie przyczyna najtańsza opcja warto spróbować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|