|
www.zaplon.fora.pl zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SQ9JYM
Forumowicz
Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Muszyna
|
Wysłany: Śro 16:36, 27 Lip 2011 Temat postu: Jaki cdi do Hondy TRX 300FW |
|
|
Witam poszukuje cdi do hondy trx300fw poprzedni ktoś zdemontował razem z wtyczką (uciął) przeglądałem schematy schematy dostępne na forum ale za bardzo nic ciekawego nie znalazłem.
Qad
Honda Fourtrax TRX300FW
300cm3 4T
poniżej schemat instalacji elektrycznej
http://www.zaplon.fora.pl/images/galleries/9866063374e332070cfe97-973488-sm.jpg
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SQ9JYM dnia Sob 9:28, 30 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arkadiustr
Aktywny forumowicz ++
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gostynin
|
Wysłany: Czw 15:27, 28 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Niestety nie widzimy schematu. Ile wyjść ma cewka wyzwalająca?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SQ9JYM
Forumowicz
Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Muszyna
|
Wysłany: Czw 20:23, 28 Lip 2011 Temat postu: http://img144.imageshack.us/img144/6750/300ign1.jpg |
|
|
Cewka ma 2 wejścia zasilanie i gnd
przepraszam za brak schematu ale jako nowy user nie mogę dodać linka
link w temacie posta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motodynamo
Konstruktor +++
Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 21:26, 28 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Witam wyślij foty na maila Dawidowi ... rocznik pojazdu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SQ9JYM
Forumowicz
Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Muszyna
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arkadiustr
Aktywny forumowicz ++
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gostynin
|
Wysłany: Sob 10:11, 30 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Ja zaproponował bym Ci zastosowanie (tak na próbę) chińskiego CDI do 4T z "regulacją kąta wyprzedzenia", ja osobiście jeździłem motocyklem 350ccm na takowym module, niewiele gorzej się sprawował.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motodynamo
Konstruktor +++
Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 12:00, 30 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Witam ..
Potrzebujesz CDI z przetwornicą i to synchronizowaną z cewek zasilających (stator nie posiada cewki ładującej CDI)
pytanie jesteś Serwis czi człowiek prywatny majsterkowicz ?? czyli chcesz naprawić szybko w rozsądnych kosztach czy też za małe pieniądze za to przy dużym wkładzie pracy własnej ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SQ9JYM
Forumowicz
Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Muszyna
|
Wysłany: Nie 9:54, 31 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Nie jestem serwis majsterkuje w przydomowym garażu
Swoją drogą zastanawiam się nad tym chińskim cdi ale, i wykonanie od podstaw nie sprawi mi problemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Konstruktor +++++
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy
|
Wysłany: Nie 11:02, 31 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Potrzeba przetwornicę z 12V na 300 lub 200 !! Można by próbować chińskie CDI i transformator 12V.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SQ9JYM
Forumowicz
Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Muszyna
|
Wysłany: Nie 17:04, 31 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Czy taki moduł mógł bym zastosować ?
[link widoczny dla zalogowanych]
i nie wiem czy potrzebne będzie trafo bo z cewki jest zasilanie do modułu chociaż kabel od tego zasilania kończy się na kostce
(zielonej jest na foto ) a reszta zasilania szła z stacyjki do modułu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Konstruktor +++++
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy
|
Wysłany: Nie 18:01, 31 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Ty miałeś w tym moduł który odpowiadał za zapłon i z zasilania 12V robił 200-300, ten co chcesz kupić odpowiada tylko za zapłon. W statorze masz cewki które dają tylko 12v więc potrzebujesz czegoś co podbije napięcie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SQ9JYM
Forumowicz
Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Muszyna
|
Wysłany: Pon 20:40, 01 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
A w jakich motocyklach może qadach występowały moduły zasilane z 12v ?? szukałem trochę na alledrogo tylko nic w tym stylu nie znalazłem.
A tak z ciekawości może jakiś schemat modułu na 12 v
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Konstruktor +++++
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SQ9JYM
Forumowicz
Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Muszyna
|
Wysłany: Wto 16:19, 02 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Czyli sprawa się sprowadza do kupna cdi 4t z regulacją kąta zapłonu jakiegoś chinczyka trafo na 12v i próby czy odpali maszyna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Konstruktor +++++
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy
|
Wysłany: Wto 21:31, 02 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Odpalić odpali ale czy moduł do odpowiednie wyprzedzenie? Warto spróbować może wyjdzie tanio i będzie chodzić .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebek
Konstruktor +
Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Targ- Nowy Sącz
|
Wysłany: Śro 16:55, 03 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
e nie kombinuj z transformatorami wieczorem zapodam linka do sprawdzonej konstrukcji , przeczytaj mój temat z suzuki lt , kombinowałem jak głupi a jest proste rozwiązanie za około 80zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SQ9JYM
Forumowicz
Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Muszyna
|
Wysłany: Śro 18:22, 03 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
No to czekam sebku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|