Forum www.zaplon.fora.pl Strona G³ówna www.zaplon.fora.pl
zap³ony w motocyklu cdi diagnostyka uk³adów zap³onowych ignition schemat
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

Husaberg FE501,2001rok problem z zap³onem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona G³ówna -> Diagnostyka uk³adów zap³onowych CDI IGNITION elektronika w silniku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Damian




Do³±czy³: 04 Wrz 2011
Posty: 5
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 9:13, 05 Wrz 2011    Temat postu: Husaberg FE501,2001rok problem z zap³onem

Witam wszystkich !
To mój pierwszy post na formu Happy

Nie wiem czy mój poprzedni post siê pojawi bo wklei³em linka a jestem zarejestrowny mniej ni¿ 24h wiêc mo¿e byæ problem......

Posiadam Husaberga FE501 z 2001 w którym po za³o¿eniu rozrusznika silnik na tym rozruszniku nie chce odpalaæ. Z kopa pali od pierwszego z rozrusznika brak iskry.

co zmierzy³em:
-napiêcie pomiêdzy czerwonym a czarnym z generatora to oko³o 50-60VAC (niezale¿nie czy kopie cze e-starter)
-napiêcie pomiêdzy zielonym a czarnym przy kopaniu miêdzy 5,5VAC a 5,7VAC natomiast przy rozruszniku 3,7VAC (nie wiem czy tu nie jest za ma³o do otworzenia triaka w cewkomodule CDI)???????

Silnik krêci baaaardzo szybko, w warsztacie stoi te¿ KTM 525EXC który przy "na s³uch" ni¿szych obrotach odpala elegancko.


Czy je¿eli jest to wina zbyt nieskiego napiêcia z cewki po³o¿enia wa³u to czy jest mo¿liwo¶æ lekko podnie¶æ napiêcie z tej cewki? chcia³bym unikn±æ przewijania statora (ju¿ raz to by³o robione).....

Damian

Bêde z zaciekawieniem ¶ledzi³ budowê zap³onu CDI do Junaka Happy))))

Doda³em 05.09.2011 o 10.43:
zapomnia³em napisaæ ¿e gdy pod³±czy³em od brata modu³ zap³onowy z takiego samego motocykla motor odpali³ z rozrusznika

Damian


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Damian dnia Pon 10:44, 05 Wrz 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Dawid
Konstruktor +++++



Do³±czy³: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Radziechowy

PostWys³any: Pon 22:02, 05 Wrz 2011    Temat postu:

Fotki proszê dodaæ wys³aæ mi na PW.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Damian




Do³±czy³: 04 Wrz 2011
Posty: 5
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 9:58, 07 Wrz 2011    Temat postu:

Czo³em,
Mam problemy czasowe ¿eby zdjêcia ogarn±æ, ale chodzi mi po g³owie jeszcze taka sprawa, czy ma sens pod³±czenie zasilania CDI zamiast z cewek (które do¶æ czêsto daj± cia³a) to przetwornicy CCFL zasilanej 12VDC? Gdzie¶ widzia³em takie przetwornice z 12VDC na 230VAC (mo¿na nawet wyko¿ystaæ przetwornicê pod zapalniczkê)?

Co tym my¶licie?

Damian


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Dawid
Konstruktor +++++



Do³±czy³: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Radziechowy

PostWys³any: ¦ro 14:43, 07 Wrz 2011    Temat postu:

Dopóki nie bêdzie fotek statora zap³onu itd temat nie ruszy Happy

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Damian




Do³±czy³: 04 Wrz 2011
Posty: 5
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 15:36, 07 Wrz 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

link do zdjêæ modu³u i statora
Damian

Nikt nie ma ¿adnych pomys³ów?

Damian


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Damian dnia Pi± 14:57, 09 Wrz 2011, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona G³ówna -> Diagnostyka uk³adów zap³onowych CDI IGNITION elektronika w silniku Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach

fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin