|
www.zaplon.fora.pl zap³ony w motocyklu cdi diagnostyka uk³adów zap³onowych ignition schemat
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Damian
Do³±czy³: 04 Wrz 2011
Posty: 5
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 9:13, 05 Wrz 2011 Temat postu: Husaberg FE501,2001rok problem z zap³onem |
|
|
Witam wszystkich !
To mój pierwszy post na formu
Nie wiem czy mój poprzedni post siê pojawi bo wklei³em linka a jestem zarejestrowny mniej ni¿ 24h wiêc mo¿e byæ problem......
Posiadam Husaberga FE501 z 2001 w którym po za³o¿eniu rozrusznika silnik na tym rozruszniku nie chce odpalaæ. Z kopa pali od pierwszego z rozrusznika brak iskry.
co zmierzy³em:
-napiêcie pomiêdzy czerwonym a czarnym z generatora to oko³o 50-60VAC (niezale¿nie czy kopie cze e-starter)
-napiêcie pomiêdzy zielonym a czarnym przy kopaniu miêdzy 5,5VAC a 5,7VAC natomiast przy rozruszniku 3,7VAC (nie wiem czy tu nie jest za ma³o do otworzenia triaka w cewkomodule CDI)???????
Silnik krêci baaaardzo szybko, w warsztacie stoi te¿ KTM 525EXC który przy "na s³uch" ni¿szych obrotach odpala elegancko.
Czy je¿eli jest to wina zbyt nieskiego napiêcia z cewki po³o¿enia wa³u to czy jest mo¿liwo¶æ lekko podnie¶æ napiêcie z tej cewki? chcia³bym unikn±æ przewijania statora (ju¿ raz to by³o robione).....
Damian
Bêde z zaciekawieniem ¶ledzi³ budowê zap³onu CDI do Junaka ))))
Doda³em 05.09.2011 o 10.43:
zapomnia³em napisaæ ¿e gdy pod³±czy³em od brata modu³ zap³onowy z takiego samego motocykla motor odpali³ z rozrusznika
Damian
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Damian dnia Pon 10:44, 05 Wrz 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Dawid
Konstruktor +++++
Do³±czy³: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Radziechowy
|
Wys³any: Pon 22:02, 05 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Fotki proszê dodaæ wys³aæ mi na PW.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Damian
Do³±czy³: 04 Wrz 2011
Posty: 5
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 9:58, 07 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Czo³em,
Mam problemy czasowe ¿eby zdjêcia ogarn±æ, ale chodzi mi po g³owie jeszcze taka sprawa, czy ma sens pod³±czenie zasilania CDI zamiast z cewek (które do¶æ czêsto daj± cia³a) to przetwornicy CCFL zasilanej 12VDC? Gdzie¶ widzia³em takie przetwornice z 12VDC na 230VAC (mo¿na nawet wyko¿ystaæ przetwornicê pod zapalniczkê)?
Co tym my¶licie?
Damian
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Dawid
Konstruktor +++++
Do³±czy³: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Radziechowy
|
Wys³any: ¦ro 14:43, 07 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Dopóki nie bêdzie fotek statora zap³onu itd temat nie ruszy
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Damian
Do³±czy³: 04 Wrz 2011
Posty: 5
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 15:36, 07 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
link do zdjêæ modu³u i statora
Damian
Nikt nie ma ¿adnych pomys³ów?
Damian
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Damian dnia Pi± 14:57, 09 Wrz 2011, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
|
fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|