Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna www.zaplon.fora.pl
zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Honda XR 400 R porblem z iskra

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lizakowo




Dołączył: 20 Gru 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:57, 20 Gru 2011    Temat postu: Honda XR 400 R porblem z iskra

Witam, wczoraj polatałem trochę motorem, raz mi zgasł myślałem ze brak paliwa i włączyłem rezerwę dojechałem do domu, motor ostygł i już nie odpalił. Myślę ze padł moduł, podłączyłem jakaś inna cewkę WN ze skutera i tez nie było iskry. Sa jakieś domowe sposoby na sprawdzenie co może być nie tak? Moze ktoś sie tym trudni i podejmie sie naprawy? A dodam jeszcze ze raz na jakieś 50 kopnięć pojawi sie jakis prąd na wyjściu z cewki WN.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodyl
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 22:28, 20 Gru 2011    Temat postu:

Witam --rocznik ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lizakowo




Dołączył: 20 Gru 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:33, 20 Gru 2011    Temat postu:

to jest 1996 rok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodyl
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 22:37, 20 Gru 2011    Temat postu:

foty statora... i CDI .... zrobisz .. możliwie dobre ... 15 lat możliwe ,że jakieś przeszczepy były .....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lizakowo




Dołączył: 20 Gru 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:47, 20 Gru 2011    Temat postu:

OK jutro postaram się zrobić foty. Czy to normalne ze w tam gdzie jest magneto mam olej? Pierwszy raz się z czymś takim spotykam?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodyl
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 22:54, 20 Gru 2011    Temat postu:

wyciek oleju ?? czy magneto pływa w oleju ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lizakowo




Dołączył: 20 Gru 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:05, 20 Gru 2011    Temat postu:

Jutro odkręcę całkowicie dekiel i sprawdzę, dziś poluzowałem śruby to trochę oleju wypłynęło. W manualu jest fotka z obiegiem oleju i wygląda na to ze olej moze tam być. Co do przeszczepów to raczej nie bylo nic kombinowane cala wiązka, CDI i cewka WN na pewno są oryginalne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodyl
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 16:35, 21 Gru 2011    Temat postu:








Wygląda dobrze Happy na statorze Masz 2 cewki wygądają inaczej znajdż przewody dochodzące do nich zmierz rezystancję


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lizakowo




Dołączył: 20 Gru 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:21, 30 Gru 2011    Temat postu:

Rezystecja na kablach wychodzoacych jest 250 jak scisne cewki wzrasta nawet do 400.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodyl
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 14:59, 30 Gru 2011    Temat postu:

uszkodzone cewki !! wymiana statora lub przewinięcie -- wybieraj Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lizakowo




Dołączył: 20 Gru 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:35, 30 Gru 2011    Temat postu:

eh pewnie kupie gdzieś drugi nowy mogę mieć za 500 zl używkę gdzieś ze stanów za 60-100 dolarów. Nie wiem czy da sie to przewinąć strasznie cienki drucik tam jest. Chyba wiem dlaczego padła ta cewka, ktos podłączył pod cewkę zapłonową instalacje od świateł, to mogło być przyczyną? Jak myślisz czy ktos mi to przewinie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bolej1




Dołączył: 01 Cze 2020
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:09, 01 Cze 2020    Temat postu:

Witam. Jak sie zakończyła naprawa? Wydaje sie ze mam podobny problem z odpaleniem motocykla XR400 96r.
Jest to singiel 4T dwa układy zasilania AC i DC osobno.
W motocyklu nie ma rozrusznika i akumulatora jedynie kopniak.
Udało mi sie zrobić pomiary i nieco odbiegają od wartości z serwisówki. Wszystko wskazuje ze uszkodzony stator ale nie mam doświadczenia i prosiłbym o interpretację moich pomiarów. Nie chciałbym nie potrzebnie wymieniac dobrych części. Na schemacie naniosłem wartości.
Pomiar statora:
Czarno czerwony +brązowy 140 om cewka statora bezpośrednio na CDI, max napięcie po kopnieciu 35V katalogowo min. 100V
Niebiesko bialy + zielony 236 om inpulsator?
Żółty + różowy 1,2 om katalog 0,1-1om
Bialo żółty +MASA 0,95 OM 950K
Brak zwarcia stator masa
Regulator AC 490k om
Rezystor w fajce świecy 5k om
Świeca 4,4k om
Czarno żółty 2,3V katalogowo min. 100V impuls z CDI bezpośrednio na cewke.
Niebiesko żółty + zielony 0,38V, katalogowo min 0,7V

Będem moglo byc podłączenie ładowarki 2A do instalacji. Potrzebna mi byla navigacja w terenie. Motocykl kiedyś dobrze odpalal a z biegiem czasu coraz gorzej a wogole przestał. Brak iskry


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bolej1




Dołączył: 01 Cze 2020
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:09, 01 Cze 2020    Temat postu:

Chciałem dać schemat ale jeszcze nie moge

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin