|
www.zaplon.fora.pl zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
macand
Dołączył: 23 Mar 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: Śro 13:06, 23 Mar 2011 Temat postu: Honda Transalp Pd06 1992 r. moduł zapłonowy MS8 |
|
|
Witam,
Mam problem z modułem zapłonowym od Hondy Transalp PD06 rok produkcji 1992 r. Symbol modułu MS 8
Problem motocykl przestał pracować na 1 cylinder, przestał działać także obrotomierz. Po rozebraniu moto okazało się że moduł był już kiedyś naprawiany. W związku że jestem posiadaczem tego sprzętu od września ubiegłego roku nie wiem kto i co w nim robił .
Zakupiłem drugi (używany ale oryginalny) moduł do tego motocykla moduł działa ale po "dotknięciu wtyczki") Najgorsze jest pierwsze odpalenie przy zimnym silniku, przy każdej następnej próbie odpalenia jest wszystko w porządku.
Ponieważ nie jestem elektronikiem nie mam o tym żadnego pojęcia. Mam pytanie czy istnieje możliwość naprawy takich modułów lub czy są do nabycia zamienniki.
Nadmienię że sprawdzałem też moduł od Africi Twin RD 04 o symbolu CI 600 - moto pracuje normalnie
z góry wszystkim dziękuje za odpowiedź
Pozdrawiam
Maciej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sławek
Konstruktor ++
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lębork
|
Wysłany: Śro 15:04, 23 Mar 2011 Temat postu: Moduł... |
|
|
Witam! Piszesz, że zapłon zaczyna działać normalnie po dotknięciu wtyczki...Oznaczałoby to, iż konektorki (styki) w gniazdku modułu i we wtyczce na kablu, są ze sobą po prostu zbyt luźno spasowane; ewentualne zabrudzenia - zaoliwienie, otłuszczenie, nalot - również należy brać pod uwagę. A czy gniazdko jest osadzone w module sztywno, czy tez może daje się nim poruszać? Ps. Moduł musi mieć idealny styk z "masą" motocykla
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sławek dnia Śro 15:05, 23 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
macand
Dołączył: 23 Mar 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: Śro 15:13, 23 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Wszystko zostało sprawdzone, sprawdziłem motocykl na innym module, było ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krokodyl
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 17:02, 23 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Witam Motocykl Honda XRV afryka .. i przypuszczam ,że podobnie translap(maja prawie takie same silniki i takie same CDI) ma tak niefortunnie umocowane CDI pod siedzeniem ,że cięższy kierowca po prostu siedzeniem ugniata gniazdo i po czasie ono po prostu wyłamuje się z obudowy najczęściej wręcz ukruszają się wtyki przylutowane już wewnątrz CDI -nalezy rozciąć obudowę od spodu pod gniazdkiem i jeśli posiadasz wprawę wlutować gniazdo ... to najczęstsza przyczyna absolutnie rozbieranie CDI jakiegokolwiek zalanego silikonem czyszczenie silikonu nie ma sensu-- proces czyszczenia uszkadza inne elementy tak ,ze pozostaje sprytne punktowe rozcięcie i tam dostaniesz się do płytki od strony druku
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krokodyl dnia Śro 17:03, 23 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|