Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna www.zaplon.fora.pl
zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Honda Transalp Pd06 1992 r. moduł zapłonowy MS8

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
macand




Dołączył: 23 Mar 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielkopolska

PostWysłany: Śro 13:06, 23 Mar 2011    Temat postu: Honda Transalp Pd06 1992 r. moduł zapłonowy MS8

Witam,

Mam problem z modułem zapłonowym od Hondy Transalp PD06 rok produkcji 1992 r. Symbol modułu MS 8

Problem motocykl przestał pracować na 1 cylinder, przestał działać także obrotomierz. Po rozebraniu moto okazało się że moduł był już kiedyś naprawiany. W związku że jestem posiadaczem tego sprzętu od września ubiegłego roku nie wiem kto i co w nim robił .

Zakupiłem drugi (używany ale oryginalny) moduł do tego motocykla moduł działa ale po "dotknięciu wtyczki") Najgorsze jest pierwsze odpalenie przy zimnym silniku, przy każdej następnej próbie odpalenia jest wszystko w porządku.

Ponieważ nie jestem elektronikiem nie mam o tym żadnego pojęcia. Mam pytanie czy istnieje możliwość naprawy takich modułów lub czy są do nabycia zamienniki.

Nadmienię że sprawdzałem też moduł od Africi Twin RD 04 o symbolu CI 600 - moto pracuje normalnie

z góry wszystkim dziękuje za odpowiedź

Pozdrawiam
Maciej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sławek
Konstruktor ++



Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lębork

PostWysłany: Śro 15:04, 23 Mar 2011    Temat postu: Moduł...

Witam! Piszesz, że zapłon zaczyna działać normalnie po dotknięciu wtyczki...Oznaczałoby to, iż konektorki (styki) w gniazdku modułu i we wtyczce na kablu, są ze sobą po prostu zbyt luźno spasowane; ewentualne zabrudzenia - zaoliwienie, otłuszczenie, nalot - również należy brać pod uwagę. A czy gniazdko jest osadzone w module sztywno, czy tez może daje się nim poruszać? Ps. Moduł musi mieć idealny styk z "masą" motocykla Exclamation

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sławek dnia Śro 15:05, 23 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
macand




Dołączył: 23 Mar 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielkopolska

PostWysłany: Śro 15:13, 23 Mar 2011    Temat postu:

Wszystko zostało sprawdzone, sprawdziłem motocykl na innym module, było ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodyl
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 17:02, 23 Mar 2011    Temat postu:

Witam Motocykl Honda XRV afryka .. i przypuszczam ,że podobnie translap(maja prawie takie same silniki i takie same CDI) ma tak niefortunnie umocowane CDI pod siedzeniem ,że cięższy kierowca po prostu siedzeniem ugniata gniazdo i po czasie ono po prostu wyłamuje się z obudowy najczęściej wręcz ukruszają się wtyki przylutowane już wewnątrz CDI -nalezy rozciąć obudowę od spodu pod gniazdkiem i jeśli posiadasz wprawę wlutować gniazdo ... to najczęstsza przyczyna absolutnie rozbieranie CDI jakiegokolwiek zalanego silikonem czyszczenie silikonu nie ma sensu-- proces czyszczenia uszkadza inne elementy tak ,ze pozostaje sprytne punktowe rozcięcie i tam dostaniesz się do płytki od strony druku

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krokodyl dnia Śro 17:03, 23 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin