 |
www.zaplon.fora.pl zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cross2900
Aktywny forumowicz
Dołączył: 30 Kwi 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Sob 15:23, 30 Kwi 2011 Temat postu: Fantic Uszkodzona cewka zapłonowa DANSI |
|
|
Witam kupiłem motocykl marki Fantic (nie chiński , włoski )
Ale uszkodzona jest cewka zapłonowa . Cewka ma zerwane uzwojenia.
Niestety nowa to wydatek ponad 350 zł i trudności z sprowadzeniem z UK.
Chciałem oddać cewkę do przewinięcia ale nikt tego nie chce się podjąć .
Cewka nawijana jest drutem około 0,10 -0,15 mm . Zapłon CDI firmy Dansi
Ma ktoś pomysł co z tym zrobić ?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motodynamo
Konstruktor +++
Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 17:54, 30 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Witam możesz zrobić foty statora >>/? Co to jest i co tam jest trudne do zrobienia ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cross2900
Aktywny forumowicz
Dołączył: 30 Kwi 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Sob 18:06, 30 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Niestety nie mogę dodać zdjęć ograniczenia forum
[link widoczny dla zalogowanych]
Fotki
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Cewka wygląda jakby dostała śrubokrętem lub jakby coś wpadło pod koło magnesowe , zerwane są uzwojenia około 1 mm wgłąb cewki . Drut jest bardzo cienki .
Zapłon składa się to co widać iskrownik cewka butelkowa i nie wiem czy to moduł ? czy ten układ go nie posiada i zastępuje go impulsator ?
Jaki to typ zapłonu CDI ?
Chciałbym przewinąć tą cewkę lub dopasować cewkę od czegoś innego ale nie wiem od czego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Konstruktor +++++
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy
|
Wysłany: Nie 18:26, 01 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Proponuje zerwać ten drucik z cewki i nawinąć od nowa drucikiem 0,15 do oporności 150-180 ohm. To będziesz miał pewnie zwykł CDI schemacik ze strony głównej możesz zastosować. Modułu szukaj po kablu od butelkowej cewki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cross2900
Aktywny forumowicz
Dołączył: 30 Kwi 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 18:38, 01 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Sam raczej tego nie przewinę nie dam rady zliczyć tych zwojów. moduł to musi być to co znalazłem (na foto )
Motocykl był sprawny do kiedy nie została uszkodzona cewka .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Konstruktor +++++
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy
|
Wysłany: Nie 18:58, 01 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
nie musisz liczyć po prostu nawiń te cewke do takich samych rozmiarów drutem 0,15.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cross2900
Aktywny forumowicz
Dołączył: 30 Kwi 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 19:13, 01 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Czym najlepiej zmierzyć drut ? mikrometrem ? Suwmiarka z noniuszem ?
Czy pomogło by coś jeśli bym znał oporność takiej samej sprawnej cewki ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Konstruktor +++++
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy
|
Wysłany: Nie 19:32, 01 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Zdrapać lakier z drutu i mikrometrem , poszukaj manuala od silnika powinno pisać i taką byś nawinął.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cross2900
Aktywny forumowicz
Dołączył: 30 Kwi 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 19:46, 01 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Tylko sam raczej bym tego nie dał rady
Nie wie ktoś jakie by były by koszty wykonania tego przez kogoś kto sie tym zajmuję ? Byłem u osoby która przezwaja silniki i powiedziała że choćbym znał liczbę zwoi to tak tego nie nawinie bo rdzenia nie da rady rozebrać czy coś takiego ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|