Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna www.zaplon.fora.pl
zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Elektroniczny zapłon jawa 350 - pytania początkującego

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
herkules9200




Dołączył: 22 Sty 2013
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:14, 22 Sty 2013    Temat postu: Elektroniczny zapłon jawa 350 - pytania początkującego

Witam. Jestem nowy na forum. Mam 16 lat, interesuję się motocyklami. Coś w okolicach wakacji przymierzam się do zakupu jawki 350. Sporo naczytałem się i się wahałem czy wybrać mz czy jawę. Jednak ten wygląd do mnie przemówił. Wiadomo że jak się zepsuje to x2 ale części są tańsze. Spalanie jest bardzo duże i kłopoty z odpalaniem. Przeglądając internet znalazłem elektroniczny moduł do zrobienia. Wiem, że wyrównuje obroty i podobno zmniejsza spalanie. Ciekawe o ile. Nie ma też kłopotów z odpalaniem. Z wykonaniem układu to się nie boję ale zostaje część mechaniczna, nawet nie wiem o czym jest za bardzo mowa. Czy mógłby ktoś wytłumaczyć co i jak trzeba? Co dokładnie. Jak jest z tymi magnesami i kołem impulsowym czy czymś. Słyszałem że laik tego nie wykona. Kto coś takie wykonuje? Tokarz czy może trzeva tylko samemu? Uczę się lektryki a nie mechaniki więc stąd moje pytania. Czy ma ktoś zdjęcia zapłonu w jawce przed i po takim zabiegu?
Nie mam jawy i nigdy nie miałem motocykla więc nie wiem jak to wygląda i o co "biega" Na filmikach mają chyba magnes tam gdzie aparat zapłonowy. Do czego te magnesy są umieszczone? Tam ludzie mają jakieś kable. Jak to wszystko poskładają to gdzie te kable prowadzą? Zapłonów nigdy nie przerabiałem, nie czytałem kompletnie nic. Więc tam jest zapłon bateryjny. Poszukam w necie co nieco o tym, ale jak się tam wpiąć i to jeszcze z 2 modułami? Dlaczego tam jest zastosowany zapłon bateryjny a nie np. właśnie taki moduł? W jawce się zakochałem i nawet jak nie będę umiał zrobić modułu elektronicznego to i tak muszę ją kupić.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez herkules9200 dnia Wto 17:30, 22 Sty 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodyl
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 11:50, 25 Sty 2013    Temat postu:

Witam -- temat powtarza się -- efekt na pewno lepszy jak z oryginalnym zapłonem nie zużywają się styki przerywacza .... wiele korzyści --- przeglądnij forum tematy były początek podstawowe informacje to sprawa prosta ogarnij temat --zapraszam na nowe forum [link widoczny dla zalogowanych] tam jeśli jesteś zainteresowany możesz kontynuować temat zamieszczać wygodnie foty nie ma reklam -i budować bazę informacji o elektryce w Jawie - nie ma ograniczeń - zapłony wszelkie moduły elektroniczne można przetestować na Jawie TCI (zasilany z 12V ) jak też CDI ( zasilany z przetwornicy ) ogranicza tylko inwencja własna i czas

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin