|
www.zaplon.fora.pl zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grzegorz1969
Aktywny forumowicz +
Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:44, 08 Wrz 2011 Temat postu: Ducati Energia cewkomoduł. |
|
|
Witam, Kupiłem niedawno cewkomoduł Ducati Energia w wyjściem jak na fotografii
i nie znam niestety opisu podłączenia .
Czy ktoś spotkał się z tym modułem i zna opis wyprowadzeń.
Z góry dziękuję za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Konstruktor +++++
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy
|
Wysłany: Czw 15:43, 08 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Po włosku powinno pisać po jednej stronie modułu kolory, pisze ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grzegorz1969
Aktywny forumowicz +
Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:48, 08 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Niestety nie ma żadnego opisu .
Dokonałem pomiarów oznaczonych pinów
i wyszło :
Gdzie jest zaznaczone w nawiasie (-) i (+) tam są inne wskazania przy odwróconym połączeniu przewodów miernika.
a) 1(-) - 6(+) wartość 1,6 MOhm ; 1(+) - 6(-) brak przejścia ;
b) 1(-) - 7(+) wartość 1,6 MOhm ; 1(+) - 7(-) brak przejścia ;
c) 1 - 2 1,3 MOhm w obie strony ;
d) 1(+) - 3(-) wartość 1,6 MOhm ; 1(-) - 3(+) brak przejścia ;
e) 1(+) - 4(-) wartość 1,1 MOhm ; 1(-) - 4(+) 60 MOhm i rośnie ;
f) 1 - 8 1,3 MOhm w obie strony ;
g) 1 - 9 1,3 MOhm w obie strony ;
h) 2(-) - 3(+) brak przejścia 2(+) - 3(-) 1,2 MOhm ;
i) 2 - 4 wartość 1,2 MOhm w obie strony ;
j) 2(+) - 5(-) 1,5 MOhm odwrotnie brak przejścia ;
k) 2(-) - 6(+) 1,3 MOhm w drugą stronę brak przejścia ;
l) 2 - 7 1,4 MOhm w obie strony ;
m) 2 - 8 1,0 MOhm w obie strony ;
n) 2 - 9 90 kOhm ;
o) 3(-) - 6(+) wartość 2 MOhm ; 3(+) - 6(-) brak przejścia ;
p) 3(-) - 7(+) wartość 1,9 MOhm ; 3(+) - 7(-) brak przejścia ;
r) 3(-) - 8(+) wartość 1,2 MOhm ; 3(+) - 8(-) brak przejścia ;
s) 4(-) - 6(+) wartość 1,2 MOhm ; 4(+) - 6(-) brak przejścia ;
t) 4(-) - 7(+) wartość 1,6 MOhm ; 4(+) - 7(-) brak przejścia ;
u) 4(-) - 8(+) wartość 1,2 MOhm ; 4(+) - 8(-) brak przejścia ;
w) 4(-) - 9(+) wartość 1,1 MOhm ; 4(+) - 9(-) 40MOhm i rośnie ;
v) 5(-) - 6(+) wartość 1,8 MOhm ; 4(+) - 6(-) brak przejścia ;
x) 5(-) - 7(+) wartość 1,8 MOhm ; 4(+) - 7(-) brak przejścia ;
y) 5(-) - 8(+) wartość 1,3 MOhm ; 4(+) - 8(-) brak przejścia ;
z) 5(-) - 9(+) wartość 1,1 MOhm ; 5(+) - 9(-) brak przejścia ;
ż) 8 - 9 2 kOhm
Może coś pomoże.
Gdzie jest cewka już raczej według mnie widać ale reszta dla mnie obca.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Grzegorz1969 dnia Czw 17:38, 08 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motodynamo
Konstruktor +++
Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 21:05, 08 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Witam
kawał roboty zrobiłeś .. niestety to jest półprzewodnik i pracuje to dynamicznie ( czyli impulsowo) i pomiary statyczne nie wniosą wiele ,,, pytanie w jakim silniku to pracowało ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grzegorz1969
Aktywny forumowicz +
Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:12, 08 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Kupiłem to jaki "Cewkomoduł Malaguti F15 F12 F10 Ducati Energia"
ale szukam w schematach i nic nie mogę znaleźć.
Zaczyta mnie zastanawiać duża ilość pinów i raczej wygląda mi to na cewkomoduł od większego (około 150 ccm) 4T.
Napisałem także w międzyczasie do Ducati do Włoch ale nie dostałem odpowiedzi jeszcze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Konstruktor +++++
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy
|
Wysłany: Czw 22:10, 08 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Ja widziałem inny moduł Ducati Energia miał kable i wyprowadzenia opisane na obudowie po włosku i ang. Możliwe że ten jest z jakiegoś nowego modelu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motodynamo
Konstruktor +++
Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 7:40, 09 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
w tych samych obudowach do dzisiaj produkują od 70 lat kolor obudowy zmienia się w zależności od typu silnika i gniazdo po za tym to najczęściej proste konstrucje ... prawie wszystkie piaggio maja takie CDI
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yamahin
Operator forum
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: sandomierz
|
Wysłany: Pią 21:23, 09 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
taki moduł miałem w vespa et2 iniezione z immo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Konstruktor +++++
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy
|
Wysłany: Pią 21:44, 09 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Oj to może być lipa bo bez immo to zapłon nie odpali raczej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grzegorz1969
Aktywny forumowicz +
Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:37, 09 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Znalazłem jakiś schemat :
Ilość pinów się zgadza, to jest plus
Jest immo to może być przeszkoda ale teraz pytanie do znawców.
Na schemacie immo połączone z CDI jednym przewodem w związku z czym są trzy możliwości :
1) Immo daje po odblokowaniu stałe napięcie o pewnej wartości i po jego podaniu moduł daje iskrę (podejrzewam że między 3-12V) ;
2) Immo podaje impulsy o stałym czasie (mniej prawdopodobne) ;
3) Immo podaje zmienny ciąg impulsów. W tym wypadku CDI musiało by być inteligentne (wyposażone w procesor) czego nie podejrzewam.
Proszę mnie oświecić czy dobrze rozumuję gdyż nie znam się na Immo ale umiem włożyć baterie do pilota TV aby działał .
Byłbym wdzięczny za opis który przewód gdzie gdyż nie mogę nigdzie znaleźć.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Grzegorz1969 dnia Sob 21:26, 10 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|