|
www.zaplon.fora.pl zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krokodyl
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 5:18, 05 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Chcesz gotowy zmontowany uruchomiony zapłon .. płytkę do zapłonu ... czy schemat i i sam wszystko zrobisz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
klim
Aktywny forumowicz ++
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 9:14, 05 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Wystarczył by mi schemat do zrobienia zapłonu. Jeżeli to ma być na moim starym statorze to mogę dać obydwie cewki do przewinięcia jezeli wiadomo na jakie napięcie. Ewentualnie płytka by się przydała. Wyślij mi na PW co i za ile.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krokodyl
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 11:04, 05 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
To nie była propozycja komercyjna .. po prostu pytanie .. na forum staramy się zachować zasady .. jeśli coś dostaniesz coś w zamian zrobisz dla form dla rozpowszechniania darmowej wiedzy !... zasada raczej logiczna -- myślę ,ze gotowy jeśli dostaniesz będzie najlepszą opcją -- zrobienie płytki zabiera najwięcej czasu .. natomiast zmontowanie kilka minut .... w czasie montażu możliwe zawsze błędy ..... dostaniesz uruchomiony przetestowany CDI..
Odczytaj wartości elementów ... jeśli napis jest nieczytelny odlutuj jedną końcówkę i zmierz multimetrem element .. interesują mnie tylko rezystory i kondensatory
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krokodyl dnia Nie 11:15, 05 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
klim
Aktywny forumowicz ++
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:09, 05 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Wartości rezystorów i kondensatorów dodałem do galerii pod obrazkiem płytki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
klim
Aktywny forumowicz ++
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 10:21, 24 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Dodałem do galerii nową fotkę. Kupiłem cewkę ładującą od Chińczyka i dopasowałem do swojego statora. Teraz przynajmniej wiem że ładowanie cdi powinno być ok. Niestety iskra nadal słaba i moto nie da się uruchomić.
Dzisiaj miałem trochę czasu i zrobiłem moduł z tego schematu
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie na statorze są dwie cewki. Ja podpiołem do tego modułu tylko tą z chińczyka którą zamontowałem ostatnio. Rezultat jest taki że iskra jest tylko jak mocniej kopne i trochę lepsza ale palcami da się złapać i nie "kopie" za bardzo moto i tak nie odpala. Jak podłącze oryginalny moduł to iskra jest dużo słabsza i jest nawet przy bardzo wolnym ruchu startera. Cewkę zapłonową zmieniłem do pewności na nową. Wina odpalania leży na pewno po stronie zapłonu bo dzisiaj moto nawet nie pierdło po wstrzyknieciu paliwa bezpośrednio do cylindra. Poradźcie coś bo już nie mam pomysłów.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez klim dnia Sob 21:35, 25 Lut 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|