|
www.zaplon.fora.pl zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Konstruktor +++++
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy
|
Wysłany: Pią 19:11, 12 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Tak , albo do koła magnesowego przymocować jakiś pręt nagwintować otwór. Jak przelatuje nad tym to wysyła impuls do modułu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kejpi
Operator forum +
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 9:15, 13 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
czyli do tego podlaczam kabel od cewki juz bez tej diody co na schemacie a drugi kabel do cdi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Konstruktor +++++
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy
|
Wysłany: Sob 9:19, 13 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Jak czujnik Halla albo indukcyjny to już bez diod.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kejpi
Operator forum +
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:11, 13 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
A cewka wysokiego napiecia ma zostac ta sama 6v?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Konstruktor +++++
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy
|
Wysłany: Sob 12:12, 13 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Tak, może zostać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kejpi
Operator forum +
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:57, 13 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
ten inmulsator z allegro to on reaguje na zwykły metal bo widzę gdzie nie gdzie na youtube ze tak jakby magnes na końcu dają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Konstruktor +++++
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy
|
Wysłany: Sob 13:02, 13 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Reaguje nawet na łeb śrubki , wiem bo naprawiałem taką konstrukcję użytkownika forum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kejpi
Operator forum +
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 11:43, 12 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Zamówiłem:
[link widoczny dla zalogowanych]
i
[link widoczny dla zalogowanych]
Czyli potrzebne mi jeszcze:
1. Transformator 6/230
2. I jakaś blaszka pod śrubkę krzywki
I tyle zgadza się?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Konstruktor +++++
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy
|
Wysłany: Pon 14:17, 12 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Trafek może być , zależy jak czujnik będzie zamocowany. I tak by było wszystko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kejpi
Operator forum +
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:42, 12 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
a ten czujnik co wybrałem to on działa w ogole na 4-6v?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Konstruktor +++++
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy
|
Wysłany: Pon 19:38, 12 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
On daje koło 3v więc powinno chodzić z tym modułem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kejpi
Operator forum +
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:39, 13 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Schemat podłączeń CDI
ile mm dać zapłonowi? Bo na razie na młoteczku próbowałem i prz 2mm ledwo go utrzymuje na zapalonym ale ani obrotów nie zwiększę ani nie zmniejszę.
Jak działa ten układ CDI? on ma zmienny punk zapłonu czy jak?
Co zrobic bo strzela w rure i gaznik tak az sie filtr otwiera POMOCY![/b]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kejpi dnia Pią 13:58, 16 Wrz 2011, w całości zmieniany 8 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lkk1994
Forumowicz
Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:25, 16 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
to ty masz platynki i impulsator
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Konstruktor +++++
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy
|
Wysłany: Pią 18:41, 16 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Dawaj fotki coś tam na modził
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kejpi
Operator forum +
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:50, 16 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Jutro zrobię fotki, ale mam problem:
Impulsator daje iskrę kiedy chce dlaczego?
Czujnik impulsatora jest oddalony od "metalowego" wału o jakieś 1,5cm pod śrubą wału jest blaszka która biega sobie w kółko i miga przy czujniku jakieś 1mm od niego.
Męczyłem się cały dzień z zapłonem wreszcie odkręciłem blaszkę wraz z krzywką pozostała od młoteczka a impulsator nadal dawał iskrę :/
Co jest? Impulsator jest podpięty pod 6V od świateł na razie
On jest uszkodzony?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Konstruktor +++++
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy
|
Wysłany: Pią 20:16, 16 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Bez zdjęć nie pomogę bo nie wiem jak to masz zrobione,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kejpi
Operator forum +
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 9:11, 17 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Zaraz tam jadę ją robić jak nie pomoże rada kolegi z innego fora to puszcze zdjęcia.
A kolega z innego forum powiedział że impulsator ma być podpięty pod mase i CDI a nie pod cewke i CDI
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Konstruktor +++++
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy
|
Wysłany: Sob 10:05, 17 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
No to ja Ci tam odpowiedziałem , ale zdjęcia mógł byś wrzucić pochwalić się że działa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kejpi
Operator forum +
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:18, 17 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Dobra funkcjonuję ale nijak wieczorem foty i filmik
Teraz tak jawa jak nie odpalała tak nie odpala z kopnika znaczy odpala jak silnik jest całkowicie zimny, na chłodnym za 2-4razem na ciepłym moge kopać do usr...ej śmierci.
Wina Cewki Wysokiego napięcia czy tej prądowej w silniku? tej prądowej chyba co nie?
Kiedy inpulsator puszcza iskre bo na razie tak na oko ustawiłem i niby dobrze chodzi ale chciałbym dokładniej ustawić ale chyba jest git bo wolne obroty utrzymuje i szybko sie wkręca na wysokie.
Jak dotąd nie odczułem żadnej zmiany od fabrycznej instalacji ;(
Podepnę CDI do Cewek od świateł i jak będzie odpalać od kopa na ciepłym to będzie wina cewki prądowej a jak nie będzie no to CWN
Jak ty to zrobiłeś że tobie na takie obroty wchodzi?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kejpi dnia Sob 15:27, 17 Wrz 2011, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Konstruktor +++++
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy
|
Wysłany: Sob 16:42, 17 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Wtedy było 50/4 podkowa gaźnik 18mm , 12k kręcił ze spawakiem i membraną potem. Zapłon sobie ustaw to zobaczysz różnicę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kejpi
Operator forum +
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:52, 18 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Mam foty ale Windows nie chce mi aparatu czytać zaraz formata zrobię i wgram
Kiedy impulstor puszcza iskrę? Jak jest równo z nim blaszka, trochę za nim czy przed nim?
Jak na luzie dam pełny gaz to przerywa chyba się dławi jak już przekroczy te średnie obroty, na biegu jak jadę tego nie odczuwam, a jawka jedzie vmax 55-60km/h - mierzone GPS a on sprawdzony samochodem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kejpi dnia Nie 10:55, 18 Wrz 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Konstruktor +++++
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy
|
Wysłany: Nie 10:54, 18 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
No to regulacja silnika się kłania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kejpi
Operator forum +
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:55, 18 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Ale kiedy daje iskrę impulsator?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Konstruktor +++++
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy
|
Wysłany: Nie 10:56, 18 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Sprawdź sobie stroboskopem ustawienie zapłonu bo na oko to wiesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kejpi
Operator forum +
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:57, 18 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
nie mam stroboskopu
ustawiam suwmiarką ale nie wiem kiedy ta iska jest na nim
Starczy mi takie coś do ustawienia zapłonu: [link widoczny dla zalogowanych]
Czy masz jakąś tanią propozycje stroboskopu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kejpi dnia Nie 11:07, 18 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|