Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna www.zaplon.fora.pl
zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

CDI w Jawie 50 / ogar 200
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Pią 19:11, 12 Sie 2011    Temat postu:

Tak , albo do koła magnesowego przymocować jakiś pręt nagwintować otwór. Jak przelatuje nad tym to wysyła impuls do modułu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kejpi
Operator forum +



Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:15, 13 Sie 2011    Temat postu:

czyli do tego podlaczam kabel od cewki juz bez tej diody co na schemacie a drugi kabel do cdi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Sob 9:19, 13 Sie 2011    Temat postu:

Jak czujnik Halla albo indukcyjny to już bez diod.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kejpi
Operator forum +



Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:11, 13 Sie 2011    Temat postu:

A cewka wysokiego napiecia ma zostac ta sama 6v?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Sob 12:12, 13 Sie 2011    Temat postu:

Tak, może zostać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kejpi
Operator forum +



Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:57, 13 Sie 2011    Temat postu:

ten inmulsator z allegro to on reaguje na zwykły metal bo widzę gdzie nie gdzie na youtube ze tak jakby magnes na końcu dają

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Sob 13:02, 13 Sie 2011    Temat postu:

Reaguje nawet na łeb śrubki , wiem bo naprawiałem taką konstrukcję użytkownika forum.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kejpi
Operator forum +



Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:43, 12 Wrz 2011    Temat postu:

Zamówiłem:
[link widoczny dla zalogowanych]
i
[link widoczny dla zalogowanych]

Czyli potrzebne mi jeszcze:

1. Transformator 6/230
2. I jakaś blaszka pod śrubkę krzywki

I tyle zgadza się?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Pon 14:17, 12 Wrz 2011    Temat postu:

Trafek może być , zależy jak czujnik będzie zamocowany. I tak by było wszystko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kejpi
Operator forum +



Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:42, 12 Wrz 2011    Temat postu:

a ten czujnik co wybrałem to on działa w ogole na 4-6v?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Pon 19:38, 12 Wrz 2011    Temat postu:

On daje koło 3v więc powinno chodzić z tym modułem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kejpi
Operator forum +



Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:39, 13 Wrz 2011    Temat postu:

Schemat podłączeń CDI



ile mm dać zapłonowi? Bo na razie na młoteczku próbowałem i prz 2mm ledwo go utrzymuje na zapalonym ale ani obrotów nie zwiększę ani nie zmniejszę.

Jak działa ten układ CDI? on ma zmienny punk zapłonu czy jak?





Co zrobic bo strzela w rure i gaznik tak az sie filtr otwiera POMOCY![/b]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kejpi dnia Pią 13:58, 16 Wrz 2011, w całości zmieniany 8 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lkk1994
Forumowicz



Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:25, 16 Wrz 2011    Temat postu:

to ty masz platynki i impulsator

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Pią 18:41, 16 Wrz 2011    Temat postu:

Dawaj fotki coś tam na modził Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kejpi
Operator forum +



Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:50, 16 Wrz 2011    Temat postu:

Jutro zrobię fotki, ale mam problem:

Impulsator daje iskrę kiedy chce dlaczego?

Czujnik impulsatora jest oddalony od "metalowego" wału o jakieś 1,5cm pod śrubą wału jest blaszka która biega sobie w kółko i miga przy czujniku jakieś 1mm od niego.

Męczyłem się cały dzień z zapłonem wreszcie odkręciłem blaszkę wraz z krzywką pozostała od młoteczka a impulsator nadal dawał iskrę :/

Co jest? Impulsator jest podpięty pod 6V od świateł na razie Happy

On jest uszkodzony?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Pią 20:16, 16 Wrz 2011    Temat postu:

Bez zdjęć nie pomogę bo nie wiem jak to masz zrobione,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kejpi
Operator forum +



Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:11, 17 Wrz 2011    Temat postu:

Zaraz tam jadę ją robić jak nie pomoże rada kolegi z innego fora to puszcze zdjęcia.

A kolega z innego forum powiedział że impulsator ma być podpięty pod mase i CDI a nie pod cewke i CDI


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Sob 10:05, 17 Wrz 2011    Temat postu:

No to ja Ci tam odpowiedziałem , ale zdjęcia mógł byś wrzucić pochwalić się że działa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kejpi
Operator forum +



Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:18, 17 Wrz 2011    Temat postu:

Dobra funkcjonuję ale nijak wieczorem foty i filmik Happy

Teraz tak jawa jak nie odpalała tak nie odpala z kopnika znaczy odpala jak silnik jest całkowicie zimny, na chłodnym za 2-4razem na ciepłym moge kopać do usr...ej śmierci.
Wina Cewki Wysokiego napięcia czy tej prądowej w silniku? tej prądowej chyba co nie?

Kiedy inpulsator puszcza iskre bo na razie tak na oko ustawiłem i niby dobrze chodzi ale chciałbym dokładniej ustawić ale chyba jest git bo wolne obroty utrzymuje i szybko sie wkręca na wysokie.

Jak dotąd nie odczułem żadnej zmiany od fabrycznej instalacji ;(

Podepnę CDI do Cewek od świateł i jak będzie odpalać od kopa na ciepłym to będzie wina cewki prądowej a jak nie będzie no to CWN

Jak ty to zrobiłeś że tobie na takie obroty wchodzi?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kejpi dnia Sob 15:27, 17 Wrz 2011, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Sob 16:42, 17 Wrz 2011    Temat postu:

Wtedy było 50/4 podkowa gaźnik 18mm , 12k kręcił ze spawakiem i membraną potem. Zapłon sobie ustaw to zobaczysz różnicę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kejpi
Operator forum +



Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:52, 18 Wrz 2011    Temat postu:

Mam foty ale Windows nie chce mi aparatu czytać zaraz formata zrobię i wgram

Kiedy impulstor puszcza iskrę? Jak jest równo z nim blaszka, trochę za nim czy przed nim?

Jak na luzie dam pełny gaz to przerywa chyba się dławi jak już przekroczy te średnie obroty, na biegu jak jadę tego nie odczuwam, a jawka jedzie vmax 55-60km/h - mierzone GPS a on sprawdzony samochodem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kejpi dnia Nie 10:55, 18 Wrz 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Nie 10:54, 18 Wrz 2011    Temat postu:

No to regulacja silnika się kłania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kejpi
Operator forum +



Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:55, 18 Wrz 2011    Temat postu:

Ale kiedy daje iskrę impulsator?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Nie 10:56, 18 Wrz 2011    Temat postu:

Sprawdź sobie stroboskopem ustawienie zapłonu bo na oko to wiesz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kejpi
Operator forum +



Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:57, 18 Wrz 2011    Temat postu:

nie mam stroboskopu Tongue

ustawiam suwmiarką Happy ale nie wiem kiedy ta iska jest na nim


Starczy mi takie coś do ustawienia zapłonu: [link widoczny dla zalogowanych]

Czy masz jakąś tanią propozycje stroboskopu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kejpi dnia Nie 11:07, 18 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin