Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna www.zaplon.fora.pl
zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

CDI marki VAPE

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pietras6v
Konstruktor +



Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/Szczeglacin

PostWysłany: Pią 19:18, 22 Kwi 2011    Temat postu: CDI marki VAPE

Co o tym sądzicie? Czy prądnica z linku może dawać 150W??? Jaki jest to regulator? Czy może trójfazowy??
Oferują gotowe zestawy do popularnych "wiekowych" motocykli np. na dużym forum czechosłowackich Jaw są znani ale za zestaw trzeba zapłacić furę pieniędzy około 600-700PLN w zależności od dealera.
Znalazłem to z myślą o swojej Jawie 350. Są zestawy do Simsonów i MZ to tak apropos WSK 125 bo wiem że cieszy się zainteresowaniem.
Można tu podpatrzeć gotowe przejściówki do montażu. Są tak wspaniałomyślni że nawet rysunki techniczne udostępniają. Zachęcam zajrzeć.Happy
Tu gotowy zestaw do 6V Jawy 350. --->
[link widoczny dla zalogowanych]

A tu całość --->http://www.vape.cz/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Pią 22:23, 22 Kwi 2011    Temat postu:

Już lepiej dać zapłon Ducati Energia który daje 80W i jest o polowe tańszy (oryginalny 300 chiński zamiennik 140zł). Czy może tyle W dawać nie wiem .
Przy 6v to wychodzi ponad 30A.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dawid dnia Pią 22:24, 22 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pietras6v
Konstruktor +



Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/Szczeglacin

PostWysłany: Pią 22:33, 22 Kwi 2011    Temat postu:

Z tą mocą tego "Vapna" to jakaś ściema. Też mi się wydaje że zbyt cienkie przewody by były. Ale ogólnie chyba solidnie podchodzą do tematu. Niektórzy kupują takie zestawy bo przekładka jest prosta i nie wymaga zbytniego główkowania. A tak przy okazji to już kupiłem cewkę, moduł i impulsator do testów z transformatorkiem, tylko dynamo jakieś muszę z roweru wyrwać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin