|
www.zaplon.fora.pl zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 13:20, 02 Wrz 2010 Temat postu: Brak iskry w LC4 640 EGS 98' |
|
|
Witam,
Najpierw zastanawiał mnie cichy ale słyszalny podczas postoju ze zgaszonym silnikiem szum/bzyczenie z modułu zapłonowego po przekręceniu kluczyka na pozycje on. Zdjąłem pokrywę i obejzałem stator okazał się nadpalony więc wymieniłem na sprawny z innego moto wszystkie jego parametry zgadzają się z podanymi w serwisówce, Daleje brak iskry. Postanowiłem załatwić sprawny moduł. Dziś go podłączyłem i nadal nie mam iskry. Zmieniłem przewód WN, podłączałem świece omijając "fajkę" dalej to samo.
Jak ustalić przyczynę problemu?
pozDRawiam
MarianTofana
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:23, 02 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Jest mały przełom...
iskra na świecy się pojawia ale tylko wtedy gdy odłączę kabel który daje impuls do cewki i znów go podłączę. wygląda to tak: rozłączam kabel między cewką a modułem i podłączam. w momencie zetknięcia przeskakuje iskra.
Czyżby to była wina impulsatora, który nie daje sygnału do modułu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sławek
Konstruktor ++
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lębork
|
Wysłany: Czw 23:34, 02 Wrz 2010 Temat postu: Brak iskry... |
|
|
Witam. Czy wymianie podlegał impulsator? Czy jest on zintegrowany ze statorem? Jeśli pozostał ten dotychczasowy, a oprócz niego wymieniono wszystkie pozostałe elementy zapłonu, to być może w nim tkwi przyczyna braku iskry. Oporność impulsatora powinna wynosić kilkadziesiąt omów(często jest to nawet 100...120 omów), a napięcie podawane podczas rozruchu ma wartość zazwyczaj 0,2...0,5V i więcej. Pozdrawiam .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sławek dnia Czw 23:35, 02 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 23:39, 02 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Witam, dzieki za zainteresowanie ale już rozwiązałem problem:) oczywiscie impulsator był sprawny bo na samym początku dokonałem pomiaru parametrów wszystkich elementów zapłonu i impulsator był ok. Przez przypadek przerwałem jeden z przewodów przy montażu i nie zauważyłem tego. Dopiero jak się zorientowałem ze to musi być impulsator podłączyłem multimetr i się okazało ze nagle nie ma w ogóle przejścia a wcześniej było. Obejrzałem kable i znalazłem uszkodzenie. Usterka zlikwidowana, maszyna smiga:)
dzieki za zainteresowanie i pozDRawiam serdecznie
MarianTofana
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|