Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna www.zaplon.fora.pl
zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Brak iskry Skuter Heroway

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misik




Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:17, 23 Lip 2011    Temat postu: Brak iskry Skuter Heroway

Witam
Kupiłem używany skuter synowi. Niestety nie mogę go uruchomić - brak iskry.
Skuter posiada silnik 139QMB. Sprawdziłem stator i okazalo się że ma przebicie na masę. Zakupiłem nowy stator do tego typu silnika jak i nową cewke WN oraz moduł. Niestety iskry jak nie było tak nie ma.
Przeszukałem liczne fora i pomierzyłem stator i cewkę WN, impulsator - wyniki są takie jak podali na forach.
zastanawiam się czy ktoś nie grzebal wcześniej w instalacji elektrycznej i nie pozamienial kabli do modulu.
Mam pytanie czy można odpiąć całkowicie instalacje i polączyć wszystkie elementy na krotko, mam zrobiny szkic ale nie mogę go zamieścić.

djęcie podłączonego modułu:
[link widoczny dla zalogowanych]

Zdjęcie statora:
[link widoczny dla zalogowanych]

Schemat podłączenia na krótko które sobie wymyśliłem żeby sprawdzić iskrę bez instalacji:
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam
Jacek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jack63
Konstruktor



Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 20:48, 24 Lip 2011    Temat postu:

Czy aby na pewno jest to moduł zapłonowy CDI? Po co mu jest potrzebny radiator? Mnie to wygląda na regulator napięcia. Tym bardziej że na zdjęciu ze schematem moduł wygląda inaczej.
Co ze starym modułem? Może jest dobry? Co to za "przebicie na masę" statora?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebek
Konstruktor +



Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Targ- Nowy Sącz

PostWysłany: Nie 21:48, 24 Lip 2011    Temat postu:

To nie regulator tylko pseudo tuningowe cdi Grin
Patrząc na schemat to wejście cewki ładującej jest podane w miejsce gdzie jest gaszenie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motodynamo
Konstruktor +++



Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 22:30, 24 Lip 2011    Temat postu:

Witam -tak to CDI .. a radiator to rodzaj tuningu wizualnego Happy skręć to na krótko tylko przewód do gaszenia zostaw sobie z instalacji upewnij się czy piny od Tego CDI maja taką kolejność jak na foto ... na rysunku błąd z podłączeniem regulatora ... ale i tak go pomijasz Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin