Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna www.zaplon.fora.pl
zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Brak iskry Raptor 350 ... Pali na pych...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
preszu




Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 22:24, 16 Maj 2012    Temat postu: Brak iskry Raptor 350 ... Pali na pych...

Witam. Posiadam Raptora 350 rok 2005. Ostatnio pojawil mi sie problem z iskra. Kompletny jej brak przy odpalaniu. Najpierw wymienilem kabel od swiecy <przelozylem> on chyba jest razem z cewka zaplonowa. Nic nie dało. Pozniej podmienilem moduł zaplonowy znajdyjacy sie przy akumulatorze tez nic nie dalo. Podlaczylem swoj przewod i swoj modul i sprubowalem odpalic go na pych. Odpalil od pierwszego pchniecia. Iskra powrucila. Postał tydzien iskra znowu znikla. Slyszalem ze to moze byc czujnik polozenia walu a moze cos innego w magneto. Wyjełem caly stator sa od niego wychodzace dwie kostki. Cztery piny prostakatna i 3 piny i okrągła i impulsator. Sprawdzalem zgodnie z ksiazka serwiswa sciagnieta z neta service manual ... "rotor rotation direction coil resistance" 0,081 do 0.101 czerwony i bialo niebieski kabel wykazalo 0,100 w tych okolicach wiec jest ok tylko czego to jest opornosc ?? druga opcja do "pickup coil resistace" od 459 do 561 bialo czerwony z bialo zielonym i nic nie pokazuje miernik. Chyba ze pozostale kable musza byc jakos polaczone zeby byl odczyt i ta kostka z trzema pinami moze tez ma byc podlaczona?? W drugim quadzie ktory jest sprawny odczyty sa dokladnie takie same jak przykladam miernik to tych pinow w kostce. Jak dokładnie to sprawdzic opornosc tego impulsatora i statora???. a nie dodalem jeszcze ze do impulsatora przykladalem miernik ( do tej czujki okraglej i to tej blaszki co jest przy impulsatorze zeby go umocowac w obudowie statora) i pomiar byl dokladnie taki sam jak z czerwonym i bialo niebieskim kablu (jak na poczatku odpisywalem) 0,100. Czyli te dwa kable sa od impulsatora ?? Bo juz sie tak zamieszalem ze nie wiem o co chodzi. Skoro w drugim quadzie sa takie same odczyty do wychodzi ze jest wszystko ok. Jutro chyba zabiore sie za ogarniecie kabli po kolei wszystkich. moze gdzies cos zwiera. kiedys cos bylo sluchac jakies brzeczenie wlasnie jak odpalilem na pych w okolicach kierownicy pod owiewka przednia tak gdzie regulator napiecia. Czekam. Pozdrawiam. Dzieki za pomoc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Pią 17:24, 18 Maj 2012    Temat postu:

Proszę założyć na motocdi.com

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin